Tiedeklubi-podcast: Mitä menettäisimme, jos meillä ei olisi tietokirjallisuutta?

Kuvituskuva_1200X_Unsplash_C

Tiedonjulkistamisen neuvottelukunnan johdolla keskustellaan siitä, mitä menettäisimme, jos meillä ei olisi tietokirjallisuutta. Tietokirjallisuuden merkityksestä keskustelevat Säätiöt ja rahastot ry:n toimitusjohtaja Liisa Suvikumpu, Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulun kirjastonhoitaja Pekka Uotila ja kirjailija Tiina Raevaara.

Tiedeklubin päävastaavana on Tieteellisten seurain valtuuskunta. Tiedeklubi-sarja syntyy yhteistyössä laajan kumppaniverkoston kanssa. TSV:n ohella kevään jaksoista vastaavat Liikuntatieteellinen Seura, Tiedonjulkistamisen neuvottelukunta (TJNK) ja Tähtitieteellinen yhdistys Ursa. Yhteistyössä on mukana myös Helsingin yliopiston Alumniyhdistys.

To 29.4.2021 klo 12. Ilmoittaudu mukaan niin lähetämme sinulle podcastin-linkin sähköpostitse.