Inhiberad: Nordic Business Forum 2021

BusinessPass-NBFHki2021-AllSpeakers

Nordic Business Forum 2021 har inhiberats på grund av regionförvaltningsverkets beslut gällande sammankomstbegränsningar (13.8.2021).

Temat för årets business- och ledarskapsseminarium är Rethinking Business. På Alumnföreningens självständigt organiserade NBF live stream -tillställning kan du tillsammans med andra alumner och studerande ta del av världens mest uppskattade och framgångsrika ledare och influencers tankar.

Under onsdagen lyssnar vi på fackboksförfattaren Yuval Noah Harari, varefter det finns en möjlighet till att köpa lunch oh nätverka med de andra deltagarna. Under torsdagen följer vi med hela programmet, huvudtalarna är Goldman Sachs tidigare verkställande direktör och styrelseordförande Lloyd Blankfein, verkställande direktör, ägare av investeringsbolaget Strawberry och styrelseordförande för Nordic Choice Hotels Petter Stordalen, INSEAD professor Erin Meyer samt den finska företagsledraren Björn Wahlroos. Talarna bekräftas senare då coronarestriktionerna gällande resande uppdateras i augusti.

I samband med direktsändningen har du en möjlighet att nätverka med deltagarna.

Onsdag 29.9.201 klockan 12-15, Univeristetes Solennitetssal, Unionsgatan 33.
Torsdag 30.9.2021 klockan 10-18. platsen meddelas senare.