Suomen Lucia Helsingin yliopistolla

Lucia

Suomen Lucia 2021 vierailee Helsingin yliopistolla ja levittää lämpöä, valoa ja iloa Alumniyhdistyksen jäsenille ja heidän perheilleen. Lucia laulaa meille kuoronsa kanssa, minkä jälkeen laulamme muutaman yhteislaulun. Lucian vierailu tarjoaa loistavan tilaisuuden alumneille ja lapsille kokoontua yhdessä juuri ennen joulua. Tarjolla on glögiä ja piparkakkuja – tervetuloa!

Osallistuminen edellyttää ilmoittautumista. Muistathan myös ilmoittaa kanssasi mahdollisesti osallistuvien lasten lukumäärän.

Lauantai 18.12.2021 kello 9.30-10.30, Runeberg-sali (Yliopiston päärakennus, Aleksanterinkatu 5).

Samanlaisia tapahtumia

Alumni Afterwork: Opiskelijoiden vappuperinteet

Alumni Afterwork -tapaamiset tarjoavat mahdollisuuden kuulla mielenkiintoisia tarinoita yliopistoyhteisöstä sekä tavata muita alumneja matalalla kynnyksellä lasillisen äärellä. Afterworkit järjestetään ravintoloissa tai baareissa, joilla on vahva kyt..

Alumnien vappuristeily