LinkedIn skolning: Uppdatera din profil för arbetssökning

Har du en LinkedIn-profil, men är inte säker på vad allt den bör inkludera och vad du skall göra med den? Vill du aktivera din jobbsökning och få ut det mesta av LinkedIn? Alumföreningens LikedIn skolning ger svar på dina frågor! Skolningen ges av Merli Juustila som går igenom vilka LinkedIn-tricks du kan använda i sin jobbsökning samt de senaste innovationerna som du kan utnyttja I uppdateringen av din profil. För att delta i utbildningen behöver du en LinkedIn-profil och grundkunskaper i hur du använder tjänsten.

LinkedIn är ett allt viktigare verktyg för att bygga din karriär. Med en stark LinkedIn-profil får du effektivt fram dina färdigheter. Alumnföreningens Alumni Ambassador-program fungerar på LinkedIn. Alumn Ambassador -programmet är ett sätt att hjälpa studenter med sina karriärdrömmar oavsett tid och plats. På LinkedIn kan alumner och studenter enkelt träffas på egna villkor.

Måndag 29.11.2021 klockan 17–19. Evenemanget är online och en streaminglänk skickas separat till de anmälda.