Tekoja maailman parhaaksi – lahjoittajat yliopiston tukena

tammi_1184x507px

Miten Helsingin yliopistolle voi tehdä lahjoituksen? Miten yliopisto hoitaa ja sijoittaa lahjoitusvarallisuuttaan? Mitä lahjoituksilla saadaan aikaan? Tervetuloa keskustelemaan ja kuulemaan, mitä lahjoitukset merkitsevät Helsingin yliopistolle. Keskustelemassa ovat mm. Helsingin yliopiston kansleri Kaarle Hämeri ja yhteiskuntasuhteiden päällikkö Pia Dolivo.

Tapahtumassa kuullaan mm. lahjoitusten strategisesta merkityksestä yliopistolle, lahjoitusten eettisyydestä ja lahjoitusvarojen vastuullisesta sijoittamisesta, eri tavoista tukea tiedettä lahjoituksin sekä pientenkin lahjoitusten merkityksestä opiskelijoille, tutkijoille ja opetukselle. Tilaisuuden lopuksi on aikaa kysymyksille ja keskustelulle sekä pientä tarjoilua. Tapahtuman toteuttavat yhteistyössä Helsingin yliopiston alumniyhdistys ja Helsingin yliopiston yhteiskuntasuhteet.

Lahjoittamalla tieteelle olet mukana auttamassa Helsingin yliopistoa rakentamaan tulevaisuutta koulutuksella ja tutkimuksella. Jo yli 5700 yksityishenkilöä ja yhteisöä on tukenut Helsingin yliopistoa lahjoituksin, ja lahjoitusvaroilla tuetaan monipuolisesti opiskelua, opetusta ja tutkimusta kaikilla tieteenaloilla. Jokainen lahjoitus on tärkeä tuki tieteelle, ja yhdessä niillä saadaan paljon aikaan!

Huom! Tapahtuman järjestelyissä on tapahtunut muutos ja se järjestetään kokonaan verkossa. Osallistujilla ei ole mahdollista osallistua paikan päällä.

Keskiviikko 3.11.2021 kello 16-17.30. Tapahtuma järjestetään kokonaan verkossa. Linkki tapahtumaan lähetetään kaikille ilmoittautuneille.