Kevään 2022 ohjelma

Kevät 2022 Teaser

Alumniyhdistyksen kevätkausi 2022 tulee sisältämään paljon mielenkiintoista ohjelmaa! Tarkempi ohjelma julkaistaan torstaina 20.1., ja tulossa on monipuolisia tapahtumia niin paikan päällä kuin suoratoistonkin kautta nautittavaksi. Huomioimme kaikessa toiminnassamme viranomaisohjeet ja tapahtumaturvallisuuden, ja koronatilanteesta johtuvat muutokset ovat mahdollisia.

Kevätkauden päätapahtuma on jokavuotiseen tapaan Vuoden Alumnin juhlaluento, jonka pitää Suomen miesten jalkapallomaajoukkueen päävalmentaja, KM Markku Kanerva Yliopiston juhlasalissa 12.4. Kevään toisena kohokohtana ja toivottuna uutuutena lanseerataan AlumniJuna, joka on päiväretki toiselle yliopistopaikkakunnalle tutustumaan sen yliopistoon ja alumnitoimintaan. Tule mukaan täyttämään juna alumneilla!

Ohjelman perustan muodostavat jälleen vanhat tutut tapahtumasarjat kuten Kulttuuritreffit, Kirjallisuuspiiri ja Tietokirjaklubi. Kirjallisuuspiirin vieraina ovat Juha Hurme, Maggie O’Farrell, Anton Monti ja Lea Pulkkinen, ja kulttuuritreffien ohjelmaan kuuluvat mm. Kansallisteatterin 150-vuotisjuhlavuoden avaava uusi Hamlet-sovitus sekä upouudessa Tanssin Talossa nähtävä Tero Saarinen Companyn Hz/HUNT. Luvassa on tietenkin myös runsaasti laadukasta tiedeohjelmaa, alkaen Tieteiden yöstä 20.1.

Syksyllä uudelleen käynnistetyt Alumni Afterworkit jatkuvat, ja luvassa on jälleen myös mielenkiintoisia uratapahtumia ja koko perheen tilaisuuksia. Yliopistoon liittyen aloitamme 2-vuotisen kampusvierailujen sarjan, kuulemme yliopiston uusista kestävyyden ja vastuullisuuden linjoista ja keskustelemme Thomas Wilhelmssonin kanssa Yliopistouudistus-kirjasta.

Kaiken kaikkiaan kevään ohjelma tulee jälleen sisältämään yli 30 tapahtumaa – lämpimästi tervetuloa mukaan nauttimaan monipuolisesta tarjonnasta!