Suursitsit Senaatintorilla

744X27603722787_cc99904209_k_vaaka

Torilla sitsataan taas! Suursitsit yhdistävät pääkaupunkiseudun opiskelijat syömään, laulamaan ja nauttimaan kesästä yhteisen pöytäjuhlan muodossa. Sitsien ohjelmaan kuuluu mm. puheita ja yhteislauluja, ja tapahtuman jälkeen tanssitaan perinteisiä akateemisia tansseja.

Viime elokuulta siirtyneet, kaiken kaikkiaan neljättä kertaa juhlittavat Suursitsit järjestetään perinteiseen tapaan Senaatintorilla ja juhlijoita on enemmän kuin koskaan, jopa yli 3000! Mukana ovat niin Helsingin yliopiston osakunnat, tiedekunta-, aine- ja harrastejärjestöt kuin muiden pääkaupunkiseudun korkeakoulujen ylioppilaskunnatkin.

Myös Alumniyhdistyksellä on oma pöytänsä 30 osallistujalle – tervetuloa mukaan! Osallistumismaksu on 40 euroa, joka sisältää alku, pää- ja jälkiruoan sekä suursitsien yleiset järjestelykulut. Haluamansa juomat jokainen tuo itse mukanaan. Varmista paikkasi ostamalla lippu Alumnikaupasta, minkä lisäksi muista ilmoittaa ruokavaliosi ja muut osallistujatietosi erillisellä lomakkeella. Tapahtuman pukukoodina on kesäinen smart casual, minkä lisäksi voit halutessasi pukea ylioppilaslakin ja järjestönauhan.

Lauantai 28.5.2022 kello 17-22, Senaatintori.