Urakoulutus: Kuinka löytää piilotyöpaikat

aTalent kuva

Jopa kolme neljästä työpaikasta on nykyään niin sanottuja piilotyöpaikkoja. Piilotyöpaikkaa ei laiteta ollenkaan julkiseen hakuun, vaan tehtävä täytetään suoraan esim. valmiiden kontaktien kautta, suorahakukonsulttien avulla tai sopivan henkilön tarjotessa itse osaamistaan juuri sopivalla hetkellä. Jos siis seuraa työnhaussa vain julkisia työpaikkailmoituksia, menee suurin osa työmahdollisuuksista sivu suun.

Alumniyhdistyksen syksyn urakoulutus kertoo, miten piilotyöpaikkoja voi löytää ja kuinka parantaa mahdollisuuksiaan tulla valituksi sellaiseen esimerkiksi LinkedIn -profiilin avulla. Kokonaan verkossa toteutettavasta koulutuksesta vastaa Alumniyhdistyksen yhteistyökumppani aTalent Recruiting ja kouluttajina toimivat aTalentin Senior Recruitment Manager Jenni Tontti sekä Senior Talent Sourcing Manager Minna Tiainen. Koulutuksen lopuksi on myös aikaa osallistujien kysymyksille. Tule mukaan kuulemaan, kuinka voit tehdä piilotyöpaikat näkyviksi ja parantaa työnhakumahdollisuuksiasi!

Tiistai 29.11.2022 kello 17-18.30. Tapahtuma toteutetaan kokonaan verkossa ja osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille erikseen.