Alumni Afterwork: Podcastit

Alumni Afterwork -tapaamiset tarjoavat mahdollisuuden kuulla ajankohtaisia terveisiä yliopistolta ja tavata muita alumneja matalalla kynnyksellä lasillisen äärellä. Afterworkit järjestetään ravintoloissa tai baareissa, joilla on vahva kytkös yliopistoon tai opiskelijaelämään. Alumneille on varattu pientä naposteltavaa ja oma nurkka tai kabinetti, jossa illan vierailija kertoo meille tapaamisen aluksi jonkin yliopistoyhteisön tahon tai ajankohtaisen toimijan kuulumisia. Sen jälkeen on luvassa vapaata kuulumisten vaihtoa ja seurustelua illan aiheesta tai aiheen vierestä niin vanhojen kuin uusienkin alumnituttujen kanssa.

Kevään ensimmäisen Afterworkin aiheena ovat podcastit, joista saapuu kertomaan itsekin Kommunikaation kompastuskiviä -podcastia pitävä professori emeritus Arto Mustajoki. Noin 20 % suomalaisista kuuntelee podcasteja kuukausittain, mutta mitä ne oikeastaan ovat ja miten niitä tehdään? Tapahtuman paikkana on ylioppilaskunnan omistama, Kaivopihan ja Kolmen sepän aukion välisessä yhdyskäytävässä sijaitseva Myöhä Café & Bar. Viime vuoden lopulla avattu Myöhä on UniCafe-ravintoloiden räväkkä pikkusisko ja opiskelijoiden oma baari, jossa myös Alumniyhdistyksen jäsenet saavat jäsenetuna valikoidut juomat alennushintaan.

Torstai 9.3.2023 kello 17-19, Myöhä Café & Bar (Mannerheimintie 3, sisäänkäynti Kolmen sepän aukiolta tai Kaivopihalta).

Alumni Afterwork: Opiskelijoiden vappuperinteet

Alumni Afterwork -tapaamiset tarjoavat mahdollisuuden kuulla mielenkiintoisia tarinoita yliopistoyhteisöstä sekä tavata muita alumneja matalalla kynnyksellä lasillisen äärellä. Afterworkit järjestetään ravintoloissa tai baareissa, joilla on vahva kyt..

Alumnien vappuristeily

Tule mukaan virittäytymään vapputunnelmaan alumniseurassa! Viimeksi suuren suosion saanut Alumnien vappuristeily tulee taas. Alumneille varattu oma laiva Pw/s Vispilä lähtee Kauppatorilta vappuaattona klo 15, risteilee pari tuntia upeissa maisemissa Helsi..