Urakoulutus: Vinkkejä ja tärppejä työhaastatteluun

aTalent kuva

Työhaastattelu on aina jännittävä tilanne ja jokainen haastattelutilanne on erilainen. Varsinkin nykypäivänä työhaastattelu voidaan järjestää monella tapaa, niin kasvotusten kuin etänäkin. Kuitenkin tietyt teemat toistuvat monissa haastattelutilanteissa ja hyvällä valmistautumisella pystyt olemaan rennompi oma itsesi sekä menestymään työhaastattelussa paremmin.

Alumniyhdistyksen kevään urakoulutus kertoo konkreettisten vinkkien avulla, miten menestyä työhaastattelussa. Koulutuksen teemoja ovat mm. työhaastatteluun valmistautuminen, omasta osaamisesta ja motivaatiosta kertominen sekä työhaastattelun sudenkuopat. Kokonaan verkossa toteutettavasta koulutuksesta vastaa Alumniyhdistyksen yhteistyökumppani aTalent Recruiting ja kouluttajana toimivat Team Lead, Senior Recruitment Manager Sara Juutinen sekä Talent Sourcing Manager Henna Sundström.

Koulutuksen lopuksi on myös aikaa osallistujien kysymyksille. Tule mukaan nappaamaan vinkit talteen, miten menestyt työhaastattelussa entistä paremmin ja pystyt tavoittelemaan unelmiesi työpaikkaa!

Keskiviikko 8.3.2023 kello 17-18.30. Tapahtuma toteutetaan kokonaan verkossa ja osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille erikseen.