AlumniGolf VIII

Pieni_Golf_ei_pvm

Perinteinen AlumniGolf pelataan tänä vuonna Espoo Ringside Golf -kentällä. AlumniGolfiin osallistuu niin alumneja kuin yliopiston henkilökuntaa, ja mukaan voi kutsua toisen pelaajan, jonka ei tarvitse olla Alumniyhdistyksen jäsen. Tänäkin vuonna kilpaillaan kiertopalkinnon, parikilpailun ja erikoiskilpailun voitosta. Pelin jälkeen syömme yhteisen lounaan ja jaetaan palkinnot.

Varmista mukanaolosi golfkevään kohokohdassa maksamalla osallistumismaksu 80 € Alumnikauppaan. Maksettuasi muista vielä ilmoittaa pelaajatietosi erillisellä ilmoittautumislomakkeella. Osallistumismaksu sisältää lounaan ja pelimaksun (sis. tulospalvelu, rangepoletit, golfkärryt ja saunan käyttö pyyhkeineen). Golfauton voi varata ilmoittautumisen yhteydessä, maksu 42 € suoritetaan paikan päällä caddiemasterille.

Perinteiseen tapaan pääkilpailuna on henkilökohtainen tasoituksellinen pistebogey-kisa, jossa pelataan ikuisesti kiertävästä AlumniGolf-kiertopalkinnosta. Muina kilpailuna ovat parikilpailu (best-ball) ja erikoiskisat. Kilpailijaparit jokainen muodostaa itse sopimalla toisen pelaajan kanssa sekä ilmoittamalla joukkueensa ilmoittautumislomakkeella. Mikäli sinulla ei ole paria, muodostetaan pari niiden kanssa, jotka lähtevät samalla lähdöllä. Kiertopalkinnosta voi myös pelata osallistumatta parikilpailuun.

Pääkilpailun kolme parasta ja muiden pelien voittajat palkitaan, kuten myös paras scratch-tulos. Lisäksi kisataan kolmatta kertaa Nissen maljasta, jonka oikeustieteen alumni Nils-Henrik Wasenius lahjoitti vuonna 2019. Nissen maljasta kilpailevat tänä vuonna 70 vuotta täyttävät tai sitä vanhemmat pelaajat, ja voittajan ratkaisevat pääkilpailun pisteet. Nissen malja kiertää vuosittain ja pelimuoto seuraavaksi vuodeksi on voittajan valittavissa. Vuoden 2022 Nissen-maljan voittaja on päättänyt, että maljan voi kukin kilpailija voittaa vain kerran. Pelimuoto on sama kuin aina ennekin.

Ylijäävät palkinnot arvotaan pelin päätteeksi läsnäolevien kilpailijoiden kesken.

Keskiviikko 31.5.2023, lähtöaika klo 9. Espoo Ringside Golf, Nurmikartanontie 5,02920 Espoo.

Alumni Afterwork: Opiskelijoiden vappuperinteet

Alumni Afterwork -tapaamiset tarjoavat mahdollisuuden kuulla mielenkiintoisia tarinoita yliopistoyhteisöstä sekä tavata muita alumneja matalalla kynnyksellä lasillisen äärellä. Afterworkit järjestetään ravintoloissa tai baareissa, joilla on vahva kyt..
Kuva: JT-Line

Alumnien vappuristeily