(ANNULERAD) NORDIC BUSINESS FORUM 2020

I år är temat för business- och ledarskapsseminariet Rethinking Business. På Alumnföreningens Live Stream -tillställning i Tankehörnan kan du, tillsammans med andra alumner och studerande, följa med internationellt uppskattade och framgångsrika påverkares uppträdanden. Talare i år är bl.a. facklitterära författaren Yuval Noah Harari, marknadsföringsguru Seth Godin och den finska företagsledaren Björn Wahlroos.

I samband med evenemanget ordnar vi Speed-networking, där du blir bekant med sex nya personer på 15 minuter. Du kan också avnjuta en lunch (40€). Hälften av lunchpriset går oavkortat till att stöda Alumnföreningens framgångsrika och ambitiösa Alumni Ambassador-verksamhet. Verksamheten stöder sysselsättningen av studerande.
Ons–to 23.9.–24.9.2020 Tankehörnan, Universitetsgatan 4