(siirtyy) ALUMNIGOLF VII

Pieni_Golf_ei_pvm

PERUTTU (13.3.2020) siirretään syksyyn 2020

Järjestyksessä seitsemäs AlumniGolf pelataan keskiviikkona 27.5.2020 klo 9. AlumniGolfiin osallistuu niin alumneja kuin yliopiston henkilökuntaan. Parikilpailun toisen pelaajan ei tarvitse olla alumniyhdistyksen jäsen.

Perinteiseen tapaan on pääkilpailuna henkilökohtainen tasoituksellinen pistebogey-kisa, jossa pelataan ikuisesti kiertävästä AlumniGolf-kiertopalkinnosta. Muina kilpailuna ovat parikilpailu (best-ball) ja erikoiskisat. Kilpailijaparit jokainen muodostaa itse sopimalla toisen pelaajan kanssa sekä ilmoittamalla joukkueensa ilmoittautumislomakkeessa. Kiertopalkinnosta voi myös pelata osallistumatta parikilpailuun.

Tänä vuonna kisataan toista kertaa Nissen maljasta. Oikeustieteen alumni Nils-Henrik Wasenius lahjoitti maljan vuonna 2019 seuraavin säännöin: Maljasta kilpailevat tänä vuonna 70 vuotta täyttävät tai vanhemmat pelaajat. Voittajan ratkaisee pääkilpailun pisteet. Nissen malja kiertää vuosittain ja pelimuoto seuraavaksi vuodeksi on voittajan valittavissa. Pääkilpailun kolme parasta ja muiden pelien voittajat palkitaan sekä myös paras scratch-tulos. Ylijäävät palkinnot arvotaan pelin päätteeksi läsnäolevien kilpailijoiden kesken.

Ilmottaudu mukaan ja varmista osallistumisesi ostamalla pelipaikka Alumnikaupasta (maksua ei palauteta, mutta pelipaikkansa voi antaa eteenpäin toiselle alumnille tai ystävälle). Hinta sisältää kilpailut sekä aamiaisen klubilla alkaen kello 8:00 sekä yhteislounaan kisan jälkeen. Kilpailu pelataan yhteislähtönä ja kilpailijoiden enimmäismäärä on 72 kilpailijaa. Arvioitu lähtöaika on noin kello 9.

Ke 27.5.2020. klo 9