TIETOKIRJAKLUBI: ELÄMÄ, TERVEYS JA SAIRAUS

Tietokirjaklubi

Kuva: Elliot Reyna

Keskustelijoina dosentti, historioitsija Jaakko Tahkokallio ja dosentti, lääkäri Kirmo Wartiovaara. Tahkokallion uusi kirja Pimeä aika – Kymmenen myyttiä keskiajasta valaisee keskiaikaisia käsityksiä elämästä. Wartiovaaran uusi kirja Miksi minä? Syöpäsolun tarina käsittelee syöpää sekä sen diagnostiikkaa ja hoitoa. Kirjailijoita haastattelee professori Pirjo Hiidenmaa.

Tietokirjaklubeilla perehdytään monipuolisesti tietokirjatyyppeihin ja –kirjailijoihin. Tietokirjallisuus kattaa 80% kirjamarkkinoista. Helsingin yliopisto on suurin tietokirjallisuuden sisällöntuottaja.

Tilaisuutta voi seurata myös suoratoistona. Tilaisuuden suoratoistolinkki aukeaa kello 17. Sitä ennen linkki aukeaa ikkunaan, jossa lukee Error Code: 241404. Linkki ei ole virheellinen. Suoratoiston ääni toimii, kun painat “unmute”-nappia videoruudun keskeltä. Joillakin selaimilla on volyymi hiljaisella oletusasetuksena, eli “mutella”. Tarkista siis volyymiasetuksesi selainikkunan alakulmasta, jos ääntä ei aluksi kuulu.

Seuraa suoratoistoa: https://video.helsinki.fi/unitube/live-stream.html?room=l5

Ma 23.11.2020 klo 17, Minerva-tori, Siltavuorenpenger 5 A

Samanlaisia tapahtumia

Kirjallisuuspiirin tutkijatiistai: Veli-Pekka Tynkkynen