Yrityskäynti Orionilla – TULEVAISUUDEN HYVINVOINNIN RAKENTAJAT

Kuva: Orion

Kiinnostaako sinua Suomen suurimman lääkeyhtiön tutkimus ja kehitys sekä millaisia urapolkuja Orionissa on tarjolla? Virtuaalinen yrityskäynti Orionilla on tarkoitettu Alumniyhdistyksen jäsenille, ennen kaikkea lääketutkimuksesta ja –kehityksestä kiinnostuneille sekä uraansa aloittaville tai seuraavaa urasiirtoa suunnitteleville. Tilaisuuden aikana tutustumme kahteen kiinnostavaan orionilaiseen, hyvinvoinnin rakentajaan, jotka ovat luoneet mielenkiintoisen uran lääketeollisuudessa.

Tilaisuuden avaus, viestintäjohtaja Terhi Ormio

Ajankohtaista Orionin tutkimuksesta ja kehityksestäPaula Rytilä, lääketieteellinen johtaja (Lääketieteellinen ja Lääketurva-osasto, T & K). Professori, erikoislääkäri, Helsingin yliopisto

Proviisorin koulutuksella markkinointijohtajaksi: Sanna Valasmo-Lunkka, markkinointijohtaja, Suomen Kaupalliset toiminnot, itsehoitovalmisteet. Proviisori, Itä-Suomen yliopisto

Esitysten lomassa on mahdollisuus kysymyksille.

Tilaisuus toteutetaan Teamsillä. Osallistu tapahtumaan tämän Teams-linkin kautta.

Maanantai 25.1.2021 klo. 15.00-16.00, Teamslinkki