Alumnresor

Vi följer med läget för COVID-19 och agerar i enlighet med myndigheternas rekommendationer.  Ytterligare information fås av resebyrån alumni@axtours.fi eller per telefon 040 483 4950. Bokningar och förfrågningar fås direkt av resebyrån.

PELOPONNESOS – ANTIKENS VAGGA 16.-23.10.2021

Delphi, Olympia, Mykene, Epidaurus teater, fästningsstaden Monemvasia och den sjunkna staden Pavlopetr är några av de mål som den för Alumnföreningen skräddarsydda kryssningen runt Peloponnesos 16-23.10.2021 erbjuder. Professor emeritus Jaakko Frösén kommer med som på resan som expertföreläsare. Vi har ett modernt kryssningsfartyg, Elysium, som är reserverat endast för alumner. FULLSATT (20.8.2021).

Vi kommer att följa med COVID-19 läget och agerar enligt myndigheternas rekommendationer. Förfrågningar och bokningar alumni@axtours.fi eller via telefon 040 483 4950.

KOMMANDE ALUMNRESOR

• 19.3-2.4.2022 Spännande Syd-Korea och progressiva Japani
  • 20.–24.4.2022 Universitetsresa till Bolognaan
  • 6.–11.6.2022 Fängslande Färöarna

Broschyrerna för resorna publiceras i oktober. Du kan nu informera om ditt intresse till resebyrån: alumni@axtours.fi eller +358 40 483 4950.
(Uppdaterad 22.9.2021)