Syyskuun jäsenetu: ABC-kirja

Alumniyhdistys_verkkosivut_ABC

Maalari: Olga Malychev

Miten onni voidaan saavuttaa? Mistä vieraskammo kumpuaa? Miksi maailmahistorian rikkaimmassa yhteiskunnassa ei voida nykyistä paremmin? Risto Heiskalan uutuusteos ABC-kirja. Huomioita yhteiskunnasta ja elämästä pohtii, mikä elämässä on tärkeää ja kutsuu seurallisesti keskustelemaan päivänpolttavista aiheista. Heiskala on Tampereen yliopiston sosiologian professori ja tutkijakollegiumin monivuotinen johtaja sekä Tiedeakatemian jäsen ja Helsingin yliopiston sosiologian dosentti.

ABC-kirja koostuu aakkosten mukaan jäsentyneistä pienimuotoisista esseistä, joiden teemoina ovat muun muassa maahanmuutto, verotus, uskonto ja politiikka. Näitä kinaan kutsuvia aiheita tärkeämpi on kuitenkin ajatus olemassaolon rauhoittamisesta. Lisäajateltavaa ja poimintoja niin historiasta kuin tulevaisuudestakin tarjoavat numerot nollasta äärettömään.

Tilaa uutuusteos nyt Alumniyhdistyksen jäsenetuhintaan 21 € (ovh 29 €) ja ilmaisella toimituksella Gaudeamuksen verkkokaupasta kampanjakoodilla SYYSKUUETU21. Tarjous on voimassa 30.9. asti.

Ohje alumniedun käyttämiseksi

Kirja lisätään ostoskoriin, minkä jälkeen siirrytään ostoskoriin ja siellä lisätään koodi SYYSKUUETU21 Kampanjakoodi-kenttään ja painetaan Lisää kampanjakoodi -nappia. Näin alennettu hinta tulee näkyviin.

Huom. Tarjousta ei voi yhdistää Alumniyhdistyksen perusjäsenetuun eikä samalla tilauskerralla voi tilata muita tuotteita perusjäsenedulla.

Alumniyhdistyksen yhteistyökumppanina Helsingin yliopiston kustantamo Gaudeamus tarjoaa verkkokaupassaan jäsenetuna -25 % alennuksen normaalihinnoista koko vuoden ajan.