Elokuun jäsenetu: Muinaisen Lähi-idän imperiumit

Muinaisen Lähi-idän imperiumit

Muinainen Lähi-itä on ensimmäisten todellisten suurvaltojen koti. Siellä muotoutuneiden valtakuntien, kuten Sumerin, Assyrian ja Babylonian, perintö on kulkeutunut läpi vuosituhansien tähän päivään asti. Alue tunnetaan kirjoitustaidon ja maanviljelyn kehtona, ja sinne johtavat monien nykyisten tieteiden ja taiteiden juuret.

Saana Svärdin ja Joanna Töyräänvuoren toimittama Muinaisen Lähi-idän imperiumit kuljettaa aikaan ennen ajanlaskun alkua ja herättää eloon Mesopotamian, Levantin ja Arabian niemimaan yhteiskunnat ja kulttuurit. Teoksessa kuvataan kiehtovasti elämän eri puolia arjesta, politiikasta, uskonnosta ja taloudesta tieteeseen, taiteeseen, kansallisuuteen ja sukupuolten moninaisuuteen.

Kansallismuseossa on käynnissä aiheisiin liittyvä Tutkimusmatkoja muinaiseen Lähi-itään -näyttely 4.9. asti. Näyttelyä on ollut yhteistyössä toteuttamassa Helsingin yliopiston Muinaisen Lähi-idän imperiumit -huippuyksikkö, jonka piirissä uutuuskirja on syntynyt.

Tilaa teos nyt Alumniyhdistyksen jäsenetuhintaan 25 € ja ilmaisella toimituksella (ovh 34 €)  Gaudeamuksen verkkokaupasta kampanjakoodilla ELOKUU22. Etu on voimassa 31.8.2022 asti.

Ohje alumniedun käyttämiseksi

Kirja lisätään ostoskoriin, minkä jälkeen siirrytään ostoskoriin ja siellä lisätään koodi ELOKUU22 Kampanjakoodi-kenttään ja painetaan KÄYTÄ-nappia. Näin alennettu hinta tulee näkyviin.

Huom. Tarjousta ei voi yhdistää Alumniyhdistyksen perusjäsenetuun eikä samalla tilauskerralla voi tilata muita tuotteita perusjäsenedulla.

Alumniyhdistyksen yhteistyökumppanina Helsingin yliopiston kustantamo Gaudeamus tarjoaa verkkokaupassaan jäsenetuna -25 % alennuksen normaalihinnoista koko vuoden ajan.