Jäsenetu: Petri Paavilaisen kirja – Kuinka ajatukset syntyvät

Alumniyhdistys_verkkosivut_Kuinka_ajatukset_syntyvät

Aivotutkimus kiinnostaa yhä enemmän paitsi tiedeyhteisöä myös tavallisia ihmisiä. Aivotutkijoilta kysytäänkin selityksiä mitä moninaisimpiin inhimillisen elämän kysymyksiin. Helsingin yliopiston kognitiivisen neurotieteen yliopistonlehtori Petri Paavilaisen Kuinka ajatukset syntyvät nostaa esiin ajankohtaisia näkökulmia kognitiivisen neurotieteen eri alueisiin. Se haastaa pohtimaan aivotutkimusmenetelmien rajoituksia ja tulosten luotettavuutta sekä niiden muodostamaa ihmiskuvaa. Voiko kognitiivisia toimintoja paikantaa aivojen eri osiin? Onko vapaan tahdon ajatus sovitettavissa yhteen neurotieteen tutkimustulosten kanssa? Mitä tiedetään älykkyyden ja luovuuden yhteydestä aivoihin?

Petri Paavilainen on vieraana Alumniyhdistyksen tietokirjaklubilla 7.12.2021. kl 17. Ilmoittaudu mukaan tilaisuuteen tästä.

Tilaa teos nyt Petri Paavilaisen signeerauksella jäsenetuhintaan 24 € (ovh 34 €) ja ilmaisella toimituksella kotimaan osoitteisiin kustantaja Gaudeamukselta sähköpostitse osoitteesta tilaukset@gaudeamus.fi. Maksutapa on lasku. Kirjoita tilausviestiin kampanjatunnus AJATUKSETSIGNEERAUS, tilaamasi kappalemäärä sekä yhteystietosi postitusta ja laskutusta varten. Tarjous on voimassa 7.12.2021 asti, ja kaikki tilaukset postitetaan tämän jälkeen.

Huom. Tarjousta ei voi yhdistää Alumniyhdistyksen perusjäsenetuun eikä samalla tilauskerralla voi tilata muita tuotteita perusjäsenedulla.

Alumniyhdistyksen yhteistyökumppanina Helsingin yliopiston kustantamo Gaudeamus tarjoaa verkkokaupassaan jäsenetuna -25 % alennuksen normaalihinnoista koko vuoden ajan.