KÄMP COLLECTION HOTELS – EKSLUSIIVISIA ALUMNIETUJA

St.-George-Care-pool-2000-px

Kämp Collection Hotels tarjoaa laajimman valikoiman ensiluokkaisia hotelleja, ravintoloita ja baareja Helsingissä. Hotelliketju koostuu useista ylellisistä hotelleista, mukaan lukien Helsingin ensimmäinen viiden tähden Hotel Kämp, uuden luvun Helsingin hotellien historiaan kirjoittava Hotel St. George sekä boutique hotellit Hotel HavenKlaus K Hotel ja Lilla Roberts.

Kämp Collection Hotels toivottavat Alumniyhdistyksen jäsenet lämpimästi tervetulleiksi nauttimaan jäseneduista ja historiallisen hienoista hetkistä.

Samppanjaa jäsenetuhintaan Kämp Barissa

Kämp Barissa pullo talon samppanjaa 110€ (norm. 135€) tai lasillinen (12 cl) talon samppanjaa 18€ (norm. 22€). Jäsenen tulee esittää alumniyhdistyksen jäsenkortti baarissa edun lunastuksen yhteydessä.

Kämp Collection Hotels hotellihuoneen erittäin edulliseen alumnihintaan

Alumnietuna saat 25% alennuksen päivän joustavasta hinnasta kaikissa Kämp Collection Hotelsin hotelleissa. Valitse majoitus ja täytä koodi PROALUMNI ”Lisää koodi” kenttään, kun teet varauksen osoitteessa www.kampcollectionhotels.com. Etu sisältää hotelliaamiaisen ja on voimassa majoituksiin 30.4.2021 saakka.

Hyvinvointi Staycation Hotel St. Georgessa kahdelle jäsenetuhintaan 430€ sisäältäen:

• Majoitus Serenity-huoneessa
  • Pääsy St. George Care -spahan
  • Kaksi hoitoa tai hierontaa per varaus
  • Aamiainen ja Wi-fi
  • Huoneluokan korotus saatavuuden mukaan ja myöhäinen uloskirjautuminen klo 14.00

Varaa huoneesi Hotel St. Georgen verkkosivulla ja täytä koodi PROALUMNI ”Yhtiö/tarjouskoodi”-kenttään. Etu on voimassa majoituksiin 30.4.2021 saakka ja su-to öinä