Kesäkuun jäsenetu: Avain kungfutselaisuuteen

Alumniyhdistys_verkkosivut_Avain_kungfutselaisuuteen

Jyrki Kallion kuva: Ulkopoliittinen instituutti / Marek Sabogal

Kungfutselaisuus on yli 2000 vuoden historiansa aikana rakentunut kiinteäksi osaksi itäaasialaisten yhteiskuntien arvoja, käytäntöjä ja tapakulttuuria. Kungfutselaisuuden ytimessä ovat pohdinnat ihmisen ja yhteisön suhteesta ja näkemys siitä, että tiedon pitäisi olla toiminnan edellytys.

Tutkija, tietokirjailija ja kääntäjä Jyrki Kallion suomentama ja toimittama Avain kungfutselaisuuteen: Valittuja kirjoituksia kolmelta vuosituhannelta kokoaa yksiin kansiin kiehtovia katkelmia kungfutselaisen kaanonin klassikoista sekä kaanoniin kuulumattomista, jopa aikoinaan vääräoppisiksi tuomituista teksteistä. Yhdessä taustoittavien selitysten kanssa ne kuvaavat oppisuunnan kehitystä ja auttavat tutustumaan kungfutselaisuuteen ja sen laajoihin kehityskaariin helposti lähestyttävällä tavalla. Käsiteltäviin teemoihin lukeutuvat yhteiskunnallinen sopusointu, oikeamielinen hallinto ja arvojärjestykseen perustuva kuuliaisuus sekä toisaalta yksilön vastuu ja vapaus kehittää itseään.

Tilaa teos nyt Alumniyhdistyksen jäsenetuhintaan 23ja ilmaisella toimituksella (ovh 32 €)  Gaudeamuksen verkkokaupasta kampanjakoodilla KESÄETU22. Etu on voimassa 30.6.2022 asti.

Ohje alumniedun käyttämiseksi

Kirja lisätään ostoskoriin, minkä jälkeen siirrytään ostoskoriin ja siellä lisätään koodi KESÄETU22 Kampanjakoodi-kenttään ja painetaan Lisää kampanjakoodi -nappia. Näin alennettu hinta tulee näkyviin.

Huom. Tarjousta ei voi yhdistää Alumniyhdistyksen perusjäsenetuun eikä samalla tilauskerralla voi tilata muita tuotteita perusjäsenedulla.

Alumniyhdistyksen yhteistyökumppanina Helsingin yliopiston kustantamo Gaudeamus tarjoaa verkkokaupassaan jäsenetuna -25 % alennuksen normaalihinnoista koko vuoden ajan.