Dosentit näytelmä 39 €

Dosentit Kansallisteatterissa

Juha Jokelan uutuusteos Dosentit on terävä aikalaisdraama akateemisen maailman jännitteistä! Tarkkanäköisesti aikaan pureutuva draama kuvaa tieteen autonomian ja sivistyksen nykytilaa taloudellisten ja poliittisten paineiden alla. Valovoimainen näyttelijäensemble Ria Katajasta Tommi Korpelaan ja Hannu-Pekka Björkmaniin tuo akateemisen maailman abstraktit käsitteet ihmisen tasolle koskettavasti ja herkullisen tunnistettavasti.

Alumniyhdistyksen jäsenille on varattu rajallinen määrä lippuja – toimi nopeasti ja osta lippusi nyt. Lipun hinta yhdistyksen jäsenille on 39 euroa (norm. 49 euroa). Lunasta lippusi nyt!

Syksyllä 2020 Kansallisteatterin katsomoihin otetaan vain rajoitetun määrän katsojia. Katsomoissa ei ole toistaiseksi lainkaan numeroituja paikkoja. Marras-joulukuun näytäntöihin Suurella näyttämöllä voit ostaa paikan valitsemaasi katsomon osaan: permannolle tai ensimmäiselle tai toiselle parvelle. Täytämme katsomot paikan päällä saapumisjärjestyksessä turvallisuutesi huomioiden ja viranomaisohjeistuksia noudattaen.

Edellytämme katsojilta kasvomaskin käyttämistä. Poikkeuksena ovat henkilöt, joille maskin käyttämisestä aiheutuu terveydellistä haittaa. Varauduthan ottamaan mukaasi oman kasvomaskin. Lue muut ajantasaiset Kansallisteatterin turvallisuusohjeet täältä.

Ke 2.12.2020, kello 19, Kansallisteatteri, Läntinen Teatterikuja 1, 00100 Helsinki