Lokakuun jäsenetu: Luominen ja evoluutio

Alumniyhdistys_verkkosivut_Luominen_ja_evoluutio

Ihmisen alkuperää koskevat käsitykset vaikuttavat vääjäämättä ihmiskuvaan ja näkemykseen siitä, mitä hyvä elämä on. Dogmatiikan dosentti ja Helsingin yliopiston teologisen tiedekunnan tutkijatohtori Erkki Vesa Rope Kojosen lokakuussa ilmestyvä uutuuskirja Luominen ja evoluutio on mukaansatempaava älyllinen tutkimusmatka luomisesta ja evoluutiosta käydyn keskustelun maailmaan. Sen kiintopisteenä on väittely evoluutiosta erityisesti kristinuskon piirissä, mutta samalla se käsittelee monipuolisesti koko tieteen ja uskonnollisen uskon suhdetta.

Teoksessa sivutaan useita teologisia, filosofisia ja luonnontieteellisiä kysymyksiä, kuten syntiinlankeemusta, aurinkokeskisen maailmankuvan muodostumista, nuoren maan kreationismia, älykästä suunnittelua ja toisaalta tiedeuskoa ja tiedekritiikkiä. Se auttaa lukijaa ymmärtämään omastaan poikkeavia ja oudoiltakin vaikuttavia käsityksiä ja haastaa näin muodostamaan omia perusteltuja näkökantoja.

Tilaa teos nyt Alumniyhdistyksen jäsenetuhintaan 25 € (ovh 34 €) ja ilmaisella toimituksella Gaudeamuksen verkkokaupasta kampanjakoodilla LOKAKUUETU21. Etu on voimassa 31.10. asti.

Huom! Kirjan arvioitu ilmestymispäivä on 13.10., ja ennakkoon tilatut kappaleet lähetetään julkaisun jälkeen.

Ohje alumniedun käyttämiseksi

Kirja lisätään ostoskoriin, minkä jälkeen siirrytään ostoskoriin ja siellä lisätään koodi LOKAKUUETU21 Kampanjakoodi-kenttään ja painetaan Lisää kampanjakoodi -nappia. Näin alennettu hinta tulee näkyviin.

Huom. Tarjousta ei voi yhdistää Alumniyhdistyksen perusjäsenetuun eikä samalla tilauskerralla voi tilata muita tuotteita perusjäsenedulla.

Alumniyhdistyksen yhteistyökumppanina Helsingin yliopiston kustantamo Gaudeamus tarjoaa verkkokaupassaan jäsenetuna -25 % alennuksen normaalihinnoista koko vuoden ajan.