Marraskuun jäsenetu: Ciceron Kirjeitä

Alumniyhdistys_verkkosivut_Cicero

Roomalaisen valtiomiehen ja puhujan Marcus Tullius Ciceron (106–43 eaa.) jälkivaikutus on ollut valtava. Häntä on pidetty paitsi latinankielisen proosan tärkeänä kehittäjänä myös koko eurooppalaisen humanismin edelläkävijänä. Ciceron kirjeet ovat ainutlaatuisia dokumentteja antiikin ajasta.

Veli-Matti Rissasen merkittävä suomennostyö Kirjeitä: Vuodet valtiomiehenä tarjoaa yksityiskohtaista tietoa Rooman tasavallan ajan viimeisten vuosien myrskyisistä tapahtumista, kuten Julius Caesarin ja Pompeiuksen liittolaisuudesta ja välirikosta sekä valtakunnan luisumisesta kohti kansalaissotaa. Kirjeet kuvaavat myös Ciceron ja Rooman eliitin sosiaalisia verkostoja sekä näyttävät hänen inhimillisen ja yksityisen puolensa. Kirjeiden suomennosten ensimmäisen osa käsittää 401 kirjettä vuosilta 68–48 eaa.

Tilaa teos nyt Alumniyhdistyksen jäsenetuhintaan 27,50 € + toimituskulut (ovh 38 €)  Gaudeamuksen verkkokaupasta kampanjakoodilla MARRASKUUETU21. Etu on voimassa 30.11. asti.

Ohje alumniedun käyttämiseksi

Kirja lisätään ostoskoriin, minkä jälkeen siirrytään ostoskoriin ja siellä lisätään koodi MARRASKUUETU21 Kampanjakoodi-kenttään ja painetaan Lisää kampanjakoodi -nappia. Näin alennettu hinta tulee näkyviin.

Huom. Tarjousta ei voi yhdistää Alumniyhdistyksen perusjäsenetuun eikä samalla tilauskerralla voi tilata muita tuotteita perusjäsenedulla.

Alumniyhdistyksen yhteistyökumppanina Helsingin yliopiston kustantamo Gaudeamus tarjoaa verkkokaupassaan jäsenetuna -25 % alennuksen normaalihinnoista koko vuoden ajan.