Marraskuun jäsenetu: Liput puoleen hintaan Kansallisteatterin Sultanaatti-esitykseen

Sultanaatti_kansallisteatteri_cropped

Yhteistyökumppanimme Kansallisteatteri tarjoaa Alumniyhdistyksen jäsenille liput puoleen hintaan (20 €/kpl) Sultanaatti-näytelmän esityksiin lauantaina 26.11. klo 19 ja perjantaina 2.12. klo 19.

Laura Ruohosen odotettu uutuusnäytelmä Sultanaatti on hauska ja hirvittävä satu vallasta ja sukupuolista, kaheli komedia, jossa historia ja utopiat temmeltävät mielikuvituksen leikkikentällä. Esitys leikittelee vallan paradokseilla. Näytelmän historiallisena polttopisteenä toimii sulttaani Suleiman I Suuren aikakausi (1520–1566) ‒ suurten löytöretkien, renessanssin ja veristen uskonsotien aika. Esitys törmäyttää tarunhohtoisen valtakunnan ylellisen elämän loputtomine juhlineen, juonittelevine poliitikkoineen ja vakoojineen muiden sivilisaatioiden merkillisyyksien ja oman aikamme ennakkoluulojen kanssa. Lopputuloksena on niin naisten sultanaatti kuin kielen ja ajatusten teatterillinen riemujuhla!

Alumnit voivat ostaa lippuja puoleen hintaan 20 €/kpl (norm. 40 €/kpl) Sultanaatin esityksiin lauantaina 26.11. ja perjantaina 2.12. allaolevan linkin kautta niin kauan kuin lippuja riittää. Huomioithan, että Sultanaattia esitetään Vallilan Kansallisteatterissa, joka remontin aikana korvaa Kansallisteatterin Pienen näyttämön.