Syyskuun jäsenetu: Vastakkainasettelujen aika

Julkisen keskustelun perusteella poliittiset vastakkainasettelut vaikuttaisivat jyrkkenevän myös Suomessa. Monet poliitikot ja yhteiskunnalliset vaikuttajat toistelevat ilmapiirin kiristymistä korostavaa viestiä, mutta onko ihmisten välisiä kuiluja lisäävä, tunteisiin perustuva poliittinen polarisaatio todella voimistunut?

Taloussosiologian dosentti ja yliopisto-opettaja Arttu Saarinen oikoo Vastakkainasettelujen aika -uutuuskirjassaan yksinkertaistuksia ja selvittää terävästi, mistä poliittisessa polarisaatiossa on kyse ja miltä ilmiö näyttää Suomessa. Kattavaa yleiskuvaa havainnollistavat poliitikkojen ja politiikan taustavaikuttajien haastattelut.

Tilaa teos nyt Alumniyhdistyksen jäsenetuhintaan 23 € ja ilmaisella toimituksella (ovh 32 €)  Gaudeamuksen verkkokaupasta kampanjakoodilla SYYSETU22. Etu on voimassa 30.9.2022 asti.

Ohje alumniedun käyttämiseksi

Kirja lisätään ostoskoriin, minkä jälkeen siirrytään ostoskoriin ja siellä lisätään koodi SYYSETU22 Kampanjakoodi-kenttään ja painetaan KÄYTÄ-nappia. Näin alennettu hinta tulee näkyviin.

Huom. Tarjousta ei voi yhdistää Alumniyhdistyksen perusjäsenetuun eikä samalla tilauskerralla voi tilata muita tuotteita perusjäsenedulla.

Alumniyhdistyksen yhteistyökumppanina Helsingin yliopiston kustantamo Gaudeamus tarjoaa verkkokaupassaan jäsenetuna -25 % alennuksen normaalihinnoista koko vuoden ajan.