Tammikuun jäsenetu: Tieteen päivien kirjat tarjoushintaan

Alumniyhdistys_verkkosivut_Tieteenpaivat21

Tieteen päivien kirjat tarjoushintaan

Tiede ja teknologia ovat muovanneet ihmisten elämää ja ajattelutapoja. Tiedon tavoittelu on vuosituhansien ajan kietoutunut myös uskonnolliseen ja poliittiseen valtaan. Keiden historiaa kirjoitetaan, keiden menneisyydestä ja kokemuksista vaietaan? Entä millaisen jäljen teknologinen edistys on jättänyt ympäristöömme?

Vuoden 2021 Tieteen päivien kirjassa Hyvä ja paha tieto eri alojen tutkijat pohtivat tiedon luonnetta sekä sen asemaa päätöksenteossa ja tulevaisuuden suunnittelussa. Kirjan ovat toimittaneet Ilari Hetemäki, Anna-Kaisa Kuusisto, Maria Lähteenmäki ja Esa Väliverronen.

Hyvä ja paha tieto on tarjouksessa tammikuun loppuun saakka kustantaja Gaudeamuksen verkkokaupassa 15 € (ovh 21 €) ja kaikki aiempien Tieteen päivien kirjat 10 € kappalehintaan sekä ilmaisella toimituksella.

Hyvä ja paha tieto –tarjous on voimassa tammikuun loppuun asti ilman erillistä kampanjakoodia. Aiemmin ilmestyneitä Tieteen päivien kirjoja voi tilata tarjoushinnalla 17.1. asti ilman tarjouskoodia ja tammikuun loppuun asti kampanjakoodilla TIETEENPAIVAT21.

Huom. Tarjousta ei voi yhdistää Alumniyhdistyksen perusjäsenetuun eikä samalla tilauskerralla voi tilata muita tuotteita perusjäsenedulla.

Alumniyhdistyksen yhteistyökumppanina Helsingin yliopiston kustantamo Gaudeamus tarjoaa jäsenetuna -25 % alennuksen verkkokaupan ostoksista koko vuoden ajan.