Toukokuun jäsenetu: Keskiajan hirviöt

Alumniyhdistys_verkkosivut_Keskiajan_hirviot

Sydän- ja myöhäiskeskiajan läntisessä Euroopassa hirviöt olivat olennainen osa maailmankuvaa, ja niistä kirjoittivat monet keskiajan suurista ajattelijoista. Historiantutkija Miikka Tammisen uutuuskirja Keskiajan hirviöt (Gaudeamus) esittelee näiden hirviöiden laajan kirjon koirankuonolaisista päättömiin miehiin ja amatsoneista lampaan ja kasvin sekamuotoihin. Samalla paljastuu, kuinka laaja-alainen merkitys hirviöillä oli keskiajan kulttuurissa

Tilaa uutuuskirja nyt Alumniyhdistyksen jäsenetuhintaan 23 € (ovh 32 €) ja ilmaisella toimituksella Gaudeamuksen verkkokaupasta kampanjakoodilla HIRVIÖT. Etu on voimassa 31.5. asti.

Ohje alumniedun käyttämiseksi

Kirja lisätään ostoskoriin, minkä jälkeen siirrytään ostoskoriin ja siellä lisätään koodi HIRVIÖT Kampanjakoodi-kenttään ja painetaan Lisää kampanjakoodi -nappia. Tällöin alennettu hinta tulee näkyviin.

Huom. Tarjousta ei voi yhdistää Alumniyhdistyksen perusjäsenetuun eikä samalla tilauskerralla voi tilata muita tuotteita perusjäsenedulla.

Alumniyhdistyksen yhteistyökumppanina Helsingin yliopiston kustantamo Gaudeamus tarjoaa jäsenetuna
-25 % alennuksen verkkokaupan ostoksista koko vuoden ajan.