KESÄKUUN JÄSENETU: UUTUSKIRJA KAHLITUT

Kahlitut

Orjakauppa Afrikan ja Amerikan mantereen välillä sai uuden ajan edetessä valtavat mittasuhteet ja päättyi veristen yhteenottojen jälkeen vasta 1800-luvun lopulla. Se ehti tuona aikana vaikuttaa miljoonien ihmisten elämään ja muovata nykyisen maailmantalouden rakenteita.

Kalle Kananojan teos Kahlitut: Orjuuden historia Amerikan mantereella kertoo, millaisia olivat Atlantin yli väkisin vietyjen ihmisten arki ja koettelemukset. Uutuusteos selvittää, miksi juuri afrikkalaiset kuljetettiin Pohjois- ja Etelä-Amerikan kaupunkeihin, kaivoksiin ja orjaplantaaseille ja millä tavoin orjakauppiaat ja orjanomistajat pyrkivät oikeuttamaan toimintansa. Orjuudessa eläneet kykenivät oloista huolimatta pitämään kulttuuriaan elinvoimaisena ja myös selviytymään yhteisöllisyyden avulla.

Tilaa kirja nyt Alumniyhdistyksen jäsenetuhintaan 24,90 € (ovh 34 €) ja ilmaisella toimituksella Gaudeamuksen verkkokaupasta. Etu on voimassa 30.6. asti.

Ohje alumniedun käyttämiseksi

Kirja lisätään ostoskoriin, minkä jälkeen siirrytään ostoskoriin ja siellä lisätään koodi ORJUUS Kampanjakoodi-kenttään ja painetaan Lisää kampanjakoodi -nappia. Näin alennettu hinta tulee näkyviin.

Huom. Tarjousta ei voi yhdistää Alumniyhdistyksen perusjäsenetuun eikä samalla tilauskerralla voi tilata muita tuotteita perusjäsenedulla.

Alumniyhdistyksen yhteistyökumppanina Helsingin yliopiston kustantamo Gaudeamus tarjoaa verkkokaupassaan jäsenetuna -25 % alennuksen normaalihinnoista koko vuoden ajan.