Toukokuun jäsenetu: Verta vuotava kuva ja muita outoja ihmeitä

Alumniyhdistys_verkkosivut_Verta_vuotava_kuva

Hädän hetkellä keskiajan ihminen kääntyi pyhimysten puoleen. Pyhimykset välittivät jumalallista voimaa ja saivat aikaan ihmeitä – palauttivat sokeille näkökyvyn, korjasivat vääntyneitä raajoja, auttoivat löytämään kadonneita tavaroita. Vuorovaikutus heidän kanssaan oli erottamaton osa jokapäiväistä elämää.

Sari Katajala-Peltomaan, Jenni Kuulialan ja Marika Räsäsen uutuusteos Verta vuotava kuva ja muita outoja ihmeitä uppoutuu ihmekokemusten, pyhimysten kunnioittamisen ja eletyn uskon suhteeseen myöhäiskeskiajan Euroopassa. Hätkähdyttävien ja traagisten tapausten takaa paljastuu mitä moninaisimpia tarinoita ja kohtaloita. Samalla selviää, millaisiin hämmästyttäviin ihmetekoihin ovat pystyneet muiden muassa luostarijärjestön perustaja Birgitta, Ranskan kuningas Ludvig IX sekä filosofi-teologi Tuomas Akvinolainen.

Tilaa teos nyt Alumniyhdistyksen jäsenetuhintaan 25ja ilmaisella toimituksella (ovh 34 €)  Gaudeamuksen verkkokaupasta kampanjakoodilla OUDOTIHMEET . Etu on voimassa 31.5.2022 asti.

Ohje alumniedun käyttämiseksi

Kirja lisätään ostoskoriin, minkä jälkeen siirrytään ostoskoriin ja siellä lisätään koodi OUDOTIHMEET Kampanjakoodi-kenttään ja painetaan Lisää kampanjakoodi -nappia. Näin alennettu hinta tulee näkyviin.

Huom. Tarjousta ei voi yhdistää Alumniyhdistyksen perusjäsenetuun eikä samalla tilauskerralla voi tilata muita tuotteita perusjäsenedulla.

Alumniyhdistyksen yhteistyökumppanina Helsingin yliopiston kustantamo Gaudeamus tarjoaa verkkokaupassaan jäsenetuna -25 % alennuksen normaalihinnoista koko vuoden ajan.