UniSport-edut AlumniFukseille – säästä yli 490 €

Unisport

UniSport on Helsingin yliopiston, Aalto-yliopiston, Hankenin ja Taideyliopiston yhteinen liikunta- ja hyvinvointipalvelukeskus, joka tarjoaa Alumniyhdistyksen jäsenille etuhintaan liikunta- ja hyvinvointipalveluita monenlaisiin tarpeisiin. UniSport on positiivisen fiiliksen treenipaikka, jonne jokainen voi tulla juuri sellaisena kuin on. Tärkeintä on vapaus liikkua juuri omalla tavalla; rennosti, tavoitteellisesti tai jotain siltä väliltä.

UniSportin liikuntakeskukset sijaitsevat Kluuvissa, Töölössä, Meilahdessa, Kumpulassa ja Otaniemessä. UniSportin palvelut:

• Kausikortilla saa pääsyn UniSportin kaikille kuntosaleille, ryhmäliikunta- ja onlinetunneille sekä pallopeliryhmiin.
  • Lisäksi palvelutarjontaan kuuluvat muun muassa hieronta, erilaiset liikuntakurssit ja personal training -palvelut.
  • Ilmaista taukoliikuntaa: Ilmaisia taukoliikuntavideoita on tarjolla UniSportin nettisivuilla.

Alumniyhdistyksen AlumniFukseille UniSport tarjoaa erityisedun: saat kaikki kausikortit liikuntakeskuksiin henkilöstöhintaan. Valittavana on 12 kk, 4 kk ja 1 kk koko- ja puolipäiväiset kausikortit, joista esim. koko vuoden kausikortin (230 €) kohdalla säästö normaalihintaan nähden on jopa 493 €! Kausikorttien lisäksi AlumniFuksit saavat pienen alennuksen myös UniSportin palveluista (hieronta, ravitsemusvalmennus ja kehonkoostumusmittaus).

Voit liittyä Alumniyhdistyksen AlumniFuksiksi, mikäli valmistumisestasi on kaksi vuotta tai vähemmän. Hyödyntääksesi UniSportin AlumniFuksietuja esitä kassalla Alumniyhdistyksen jäsenkortti ja tutkintotodistus tai kuva siitä.

Kokopäiväkortti AlumniFukseille
12 kk 230 €  (norm. 723 €)
4 kk 139 € (norm. 261 €)
1 kk 49 € (norm. 72 €)

Puolipäiväkortti AlumniFukseille
12 kk 149 € (norm. 572 €)
4 kk 99 € (norm. 223 €)
1 kk 39 € (norm. 63 €)

Unisport pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin. Katso kaikki palvelut, hinnat ja liikuntakeskusten tiedot UniSportin nettisivuilta allaolevista linkeistä.