UniSport-kausikortti AlumniFukseille – säästä 452 €

UniSport1

Alumniyhdistyksen AlumniFukseille UniSport tarjoaa erityisedun. Saat kausikortin henkilöstöhintaan 12 kk 207 € (norm. 659 €) ja kurssit sekä hieronnan etuasiakashintaan (etu ei sisällä kenttä- ja salivarauksia). Mikäli valmistumisestasi on kaksi vuotta tai vähemmän, olet AlumniFuksi. Yhden (1) kuukauden maksuton lomavapaa 12 kk:n kausikorttilaisille ei koske AlumniFukseja. Esitä kassalla jäsenkortti sekä tutkintotodistus. Tarkemmat ehdot ja muiden palveluiden hinnat ovat UniSportin hinnastossa. Hinnat ovat voimassa 31.8.2021 asti.

Koronatilanteesta johtuen UniSportin keskusten ollessa suljettuina 30.4.2021 asti saat kausi- ja kymppikorttikortilla joka päivä 5-7 tuntia livestreamattua ryhmäliikuntaa. Valittavana on laaja valikoima tunteja, muun muassa joogaa, pilatesta, Voima ja kestävyys -tunteja sekä kehonhuoltoa. Lue lisää Live stream -tunneista.

Kun haluat ostaa kausikortin Unisport keskusten ollessa suljettuna toimi näin:

1. Ota kuva jäsenkortistasi (mobiili- tai paperinen kortti) ja lähetä se suojattuun sähköpostiosoitteeseen unisport.asiakaspalvelu@helsinki.fi.s
  2. Kerro viestissäsi, että haluat ostaa UniSportin kausi- tai 10-kortin alumnihintaan.
  3. Asiakasneuvojamme päivittää asiakasryhmäsi oikeaksi, jolloin kirjautuessasi verkkokauppaan tunnistautuminen alumniksi onnistuu.
  4. Huomioithan, että asiakaspalvelumme on paikalla arkisin klo 8-16.