UniSport-kausikortti AlumniFukseille – säästä 452 €

UniSport1

Alumniyhdistyksen AlumniFukseille UniSport tarjoaa erityisedun. Saat kausikortin henkilöstöhintaan 12 kk 207 € (norm. 659 €) ja kurssit sekä hieronnan etuasiakashintaan (etu ei sisällä kenttä- ja salivarauksia). Mikäli valmistumisestasi on kaksi vuotta tai vähemmän, olet AlumniFuksi. Yhden (1) kuukauden maksuton lomavapaa 12 kk:n kausikorttilaisille ei koske AlumniFukseja. Esitä kassalla jäsenkortti sekä tutkintotodistus. Tarkemmat ehdot ja muiden palveluiden hinnat ovat UniSportin hinnastossa. Hinnat ovat voimassa 31.8.2021 asti.

UniSportin keskukset ovat auki ja palveluita avataan asteittain. Ensimmäisenä avataan kuntosalit ja ulkoryhmäliikunta sekä hieronta ja personal training- palvelut. Myös Livestream-tunnit jatkuvat. Katsothan tarkemmat ohjeet ennen treenaamista Unisportin verkkosivulta.

Näin ostat UniSportin kausikortin:

1. Ota kuva jäsenkortistasi (mobiili- tai paperinen kortti) ja lähetä se suojattuun sähköpostiosoitteeseen unisport.asiakaspalvelu@helsinki.fi.s
  2. Kerro viestissäsi, että haluat ostaa UniSportin kausi- tai 10-kortin alumnihintaan.
  3. Asiakasneuvojamme päivittää asiakasryhmäsi oikeaksi, jolloin kirjautuessasi verkkokauppaan tunnistautuminen alumniksi onnistuu.
  4. Huomiothan että viestien käsittelyaika on noin 5pv.
    Halutessasi voit ostaa kortin myös keskuksesta niiden aukioloaikoina. Huomioithan kuitenkin, että treeniajat varataan tällä hetkellä etukäteen, joten valitettavasti samalla kertaa ei voi jäädä treenaamaan.