UNISPORT-KAUSIKORTTI – SÄÄSTÄ 132 €

Unisport_Alumni kevat21

Opiskelijaliikunnasta vuonna 1967 alkanut UniSport on Helsingin yliopiston, Aalto-yliopiston ja Hankenin yhteinen liikunta- ja hyvinvointipalveluorganisaatio, joka toimii kuudella yliopistokampuksella. Ryhmäliikunnasta innostuneille tarjolla on yli 40 lajia matalan kynnyksen tunneista haastavampiin harrastuksiin. Jäsenetuna saat UniSportin kausikortin koko vuodeksi etuasiakashintaan 527 €.

UniSportin keskukset avataan asteittain koronasulun jälkeen. Tällä hetkellä auki ovat kuntosalit ja ulkoryhmäliikunta sekä hieronta ja personal training- palvelut. Myös Livestream-tunnit jatkuvat. Katsothan tarkemmat ohjeet ennen treenaamista Unisportin verkkosivulta.

Näin ostat kausikortin:

1. Ota kuva jäsenkortistasi (mobiili- tai paperinen kortti) ja lähetä se suojattuun sähköpostiosoitteeseen unisport.asiakaspalvelu@helsinki.fi.s
  2. Kerro viestissäsi, että haluat ostaa UniSportin kausi- tai 10-kortin alumnihintaan.
  3. Asiakasneuvojamme päivittää asiakasryhmäsi oikeaksi, jolloin kirjautuessasi verkkokauppaan tunnistautuminen alumniksi onnistuu.
  4. Huomiothan että viestien käsittelyaika on noin 5pv.
    Halutessasi voit ostaa kortin myös keskuksesta niiden aukioloaikoina. Huomioithan kuitenkin, että treeniajat varataan tällä hetkellä etukäteen, joten valitettavasti samalla kertaa ei voi jäädä treenaamaan.

Kausikortilla saat:

• käyttöösi 5 laadukasta kuntosalia, monipuolisen yli 200 viikkotunnin ryhmäliikunnan sekä palloilun rento- ja pelurivuorot
  • pääsyn Livestream-ryhmäliikuntatunneille ja Online Training videokirjastoon, joiden parissa liikut missä vain, milloin vain
  • varausoikeuden kausikorttiin kuuluviin palveluihin
  • yhden (1) kuukauden maksuttoman lomavapaan 12 kk:n kausikorttilaisille (ei koske AlumniFukseja)
  • maksuttoman kortin jäädytyksen palveluehdoista mainituista syistä (esim. väliaikainen muutto)
  • 7 päivän tyytyväisyystakuun

Etu ei koske kenttä- ja salivarauksia. Tarkemmat ehdot ja muiden palveluiden hinnat ovat UniSportin hinnastossa.

Kokopäiväkortti alumneille

• 12 kk 527 e (norm. 659 e)
  • 4 kk 200 e (norm. 235 e)
  • 1 kk 55 e (norm. 65 e)