UniSport-kausikortit – säästä lähes 150 €

UniSport

UniSport Helsinki. Töölö.

UniSport on Helsingin yliopiston, Aalto-yliopiston, Hankenin ja Taideyliopiston yhteinen liikunta- ja hyvinvointipalvelukeskus, joka tarjoaa Alumniyhdistyksen jäsenille etuhintaan liikunta- ja hyvinvointipalveluita monenlaisiin tarpeisiin. UniSport on positiivisen fiiliksen treenipaikka, jonne jokainen voi tulla juuri sellaisena kuin on. Tärkeintä on vapaus liikkua juuri omalla tavalla; rennosti, tavoitteellisesti tai jotain siltä väliltä.

UniSportin liikuntakeskukset sijaitsevat Kluuvissa, Töölössä, Meilahdessa, Kumpulassa ja Otaniemessä. UniSportin palvelut:

• Kausikortilla saa pääsyn UniSportin kaikille kuntosaleille, ryhmäliikunta- ja onlinetunneille sekä pallopeliryhmiin.
  • Lisäksi palvelutarjontaan kuuluvat muun muassa hieronta, erilaiset liikuntakurssit ja personal training -palvelut.
  • Ilmaista taukoliikuntaa: Ilmaisia taukoliikuntavideoita on tarjolla UniSportin nettisivuilla.

Alumniyhdistyksen jäsenetuna saat kaikki UniSportin kausikortit etuasiakashintaan. Valittavana on 12 kk, 4 kk ja 1 kk koko- ja puolipäiväiset kausikortit, joista esim. koko vuoden kausikortin (576 €) kohdalla säästö normaalihintaan nähden on jopa 147 €! Kausikorttien lisäksi Alumniyhdistyksen jäsenet saavat pienen alennuksen myös UniSportin palveluista (hieronta, ravitsemusvalmennus ja kehonkoostumusmittaus).

Kokopäiväkortti alumneille
12 kk 576 € (norm. 723 €)
4 kk 219 € (norm. 261 €)
1 kk 62 € (norm. 72 €)

Puolipäiväkortti alumneille
12 kk 459 € (norm. 576 €)
4 kk 189 € (norm. 223 €)
1 kk 51 € (norm. 63 €)

Unisport pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin. Katso kaikki palvelut, hinnat ja liikuntakeskusten tiedot UniSportin nettisivuilta allaolevista linkeistä.