UNISPORT-KAUSIKORTTI – SÄÄSTÄ 132 €

Unisport_Alumni kevat21

Opiskelijaliikunnasta vuonna 1967 alkanut UniSport on Helsingin yliopiston, Aalto-yliopiston ja Hankenin yhteinen liikunta- ja hyvinvointipalveluorganisaatio, joka toimii kuudella yliopistokampuksella. Ryhmäliikunnasta innostuneille tarjolla on yli 40 lajia matalan kynnyksen tunneista haastavampiin harrastuksiin. Jäsenetuna saat UniSportin kausikortin koko vuodeksi etuasiakashintaan 527 €.

UniSportin keskusten ollessa suljettuina 30.4.2021 asti saat kausi- ja kymppikorttikortilla joka päivä 5-7 tuntia livestreamattua ryhmäliikuntaa. Valittavana on laaja valikoima tunteja, muun muassa joogaa, pilatesta, Voima ja kestävyys -tunteja sekä kehonhuoltoa. Lue lisää Live stream -tunneista.

Näin ostat kausikortin

1. Ota kuva jäsenkortistasi (mobiili- tai paperinen kortti) ja lähetä se suojattuun sähköpostiosoitteeseen unisport.asiakaspalvelu@helsinki.fi.s
  2. Kerro viestissäsi, että haluat ostaa UniSportin kausi- tai 10-kortin alumnihintaan.
  3. Asiakasneuvojamme päivittää asiakasryhmäsi oikeaksi, jolloin kirjautuessasi verkkokauppaan tunnistautuminen alumniksi onnistuu.
  4. Huomioithan, että asiakaspalvelumme on paikalla arkisin klo 8-16.

Kausikortilla saat

• kuntosalin ja ryhmäliikuntatuntien lisäksi vapaan käyttöoikeuden kausikortin mukaisina aukioloaikoina
  • käyttöösi UniSportin Online Training -palvelut, johon sisältyy noin 20 video-ohjattua treeniä tuntivalikoimastamme. Tutustu tarkemmin täältä.
  • palloilun rento- ja pelurivuorot
  • varausoikeuden kausikorttiin kuuluviin palveluihin
  • yhden (1) kuukauden maksuttoman lomavapaan 12 kk:n kausikorttilaisille (ei koske AlumniFukseja)
  • maksuttoman kortin jäädytyksen palveluehdoista mainituista syistä (esim. väliaikainen muutto)
  • 7 päivän tyytyväisyystakuun

Etu ei koske kenttä- ja salivarauksia. Tarkemmat ehdot ja muiden palveluiden hinnat ovat UniSportin hinnastossa.

Kokopäiväkortti alumneille

• 12 kk 527 e (norm. 659 e)
  • 4 kk 200 e (norm. 235 e)
  • 1 kk 55 e (norm. 65 e)

Puolipäiväkortti alumneille

• 12 kk 422 e (norm. 527 e)
  • 4 kk 170 e (norm. 200 e)
  • 1 kk 47 e (norm. 55 e)

Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin. Hinnat ovat voimassa 31.8.2021 asti.
Lisätiedot: unisport.fi

UniSport suosittelee alumneille

UniSportin kursseilla pääset tutustumaan uusiin liikuntamuotoihin ja saat inspiraatiota liikkumiseesi. Järjestämme vuosittain yli 100 erilaista liikuntakurssia, esimerkiksi:

• Virtuaalikurssit
• Jooga-, pilates- ja aikuisbalettikurssit
• Kuntosalikurssit, mm. Kuntosalistartti, Cross Trainingin alkeet
• PT pienryhmät, mm. Pysyvästi kuntoon, Tehokiinteytys
• Ulkoliikunta- ja palloilukurssit, mm. Kävelystä juoksuun, tenniksen alkeet

Tutustu liikuntakeskuksiin – ensimmäinen käyntikerta on maksuton

UniSport Kluuvi (Yliopistonkatu 4): ydinkeskustan suurin kuntosali, ryhmäliikuntaa, sisäpyöräilyä, hierontaa, personal training –palveluita
UniSport Kumpula (Väinö Auerin katu 11): kuntosalin lisäksi ryhmäliikuntaa, palloilua, hierontaa sekä personal training –palvelut
UniSport Meilahti (Zaidankatu 9): luonnonvaloa tulviva kuntosali, ryhmäliikuntaa ja sisäpyöräilyä, hieronta- ja personal training -palvelut