Alumnimatkat

Seuraamme COVID-19 tilannetta ja toimimme viranomaisten suositusten mukaisesti. Lisätietoa matkatoimistolta alumni@axtours.fi tai puhelimitse 040 483 4950.

100-VUOTINEN AHVENANMAA 22.-26.5.2021

Kobba Klintar

Alumniyhdistys tekee matkan Ahvenanmaalle 22-26.5.2021 tutustuakseen näihin rauhan saarin taiteen, yrittelijäisyyden ja historian näkökulmista. Suomen läntisin maakunta juhlii itsehallinnon juhlavuotta 9.6.2021-9.6.2022. Matkan aikana tapaamme useita taiteilijoita niin Kökarilla, Eckerössä kuin Maarianhaminassa ja teemme vierailuja paikallisiin pienyrityksiin. Tutustumme itsehallinnon käsitteeseen ja historiaan rakennusten ja esitelmien kautta unohtamatta Ahvenanmaan rauhaninstituuttia. Ahvenanmaan historia linnoituksineen ja keskiaikaisin kirkkoineen ovat itsestään selvä osa kokonaisuutta.

Seuraamme COVID-19 tilannetta ja toimimme viranomaisten suositusten mukaisesti. Tiedustelut ja varaukset matkatoimistolta alumni@axtours.fi tai puhelimitse 040 483 4950.

Kiehtova Kilpisjärvi 2.-6.9.2021

Kilpisjärvi

Helsingin yliopiston alumniyhdistys järjestää matkan maailman pohjoisimmalle valaistusvyöhykkeelle – Pohjoiskalotin alueelle Tromssaan ja Kilpisjärvelle 2.–6.9.2021. Saana-tunturin kupeessa sijaitseva Helsingin yliopiston Kilpisjärven biologinen tutkimusasema tarjoaa ainutlaatuiset puitteet pohjoisen luonnon ja paikallisen kulttuurin tutkimukselle. Tapaamme tutkijoita ja asiantuntijoita kauniin ruskan vuodenaikaan.

Matkan edellytyksenä on luonnollisesti, että tämänhetkinen matkustuskielto Norjan ja Suomen välillä ei ole voimassa syyskuussa. Seuraamme COVID-19 tilannetta ja toimimme viranomaisten suositusten mukaisesti. Tiedustelut ja varaukset matkatoimistolta alumni@axtours.fi tai puhelimitse 040 483 4950.

Tulevat alumnimatkat

Vuonna 2019 suunniteltuja kaukomatkoja on lykätty. Pyrimme toteuttamaan matkan suunnitellusti uusin päivämäärin. Vuonna 2019 ja 2020 tehdyt varaukset tai ilmoittautumiset ovat voimassa ja huomioidaan ensisijaisina.

Olemme suunnitelleet uusia matkoja ensi syksylle ja talvelle 2021/2022, joista tiedotamme välittömästi kun matkustaminen niihin on mahdollista tehdä turvallisesti.

(päivitetty 20.1.2021)