Alumnimatkat

Seikkailu, jolla on tarkoitus. Ikimuistoisia kokemuksia alumnien ja akateemisten asiantuntijoiden kanssa.

Seuraamme COVID-19 tilannetta ja toimimme viranomaisten suositusten mukaisesti. Lisätietoa matkatoimistolta alumni@axtours.fi tai puhelimitse 040 483 4950.

SIIRRETTY – Etelä-Korea ja Japani 19.3.–2.4.2022

Alumnimatkan kohteena on kaksi maailman teknologiakehityksen eturivin maata, jotka ovat samalla kuitenkin onnistuneet säilyttämään oman ikiaikaisen kulttuuriperinteensä. Matkan asiantuntijaluennoitsijoina toimivat FM, Annika Vellonen (Etelä-Korea) ja FM, Aleksi Järvelä (Japani).

Matkaa on siiretty. Tiedotamme uusista päivämääristä helmikuun alussa.(17.1.2022)

Seuraamme COVID-19 tilannetta ja toimimme viranomaisten suositusten mukaisesti. Tiedustelut ja varaukset matkatoimistolta alumni@axtours.fi tai puhelimitse 040 483 4950.

Yliopistomatka Bolognaan 20.–24.4.2022

Keväisen alumnimatkan pääkohteena on Bolognan yliopisto, joka on Italian kolmanneksi suurin ja jonka väitetään olevan maailman vanhin. Bologna on tunnettu myös ainutlaatuisesta arkkitehtuurista ja legendaarisesta ruokakulttuurista. Matkan asiantuntijana toimii Euroopan historian professori Laura Kolbe. (TÄYNNÄ  25.11.2021).

Seuraamme COVID-19 tilannetta ja toimimme viranomaisten suositusten mukaisesti. Tiedustele varasijoja matkatoimistolta alumni@axtours.fi tai puhelimitse 040 483 4950.

Tulevat alumnimatkat

• 6.–11.6.2022 Henkeäsalpaavat Färsaaret

Matkan esitte julkaistaan tammikuussa 2022. Voit nyt ilmoittaa kiinnostuksesi matkatoimistolle: alumni@axtours.fi tai +358 40 483 4950.

(päivitetty 25.12.2021)