Sisilia – Välimeren sulatusuuni 9-17.10.2021

Sicilia

Alumniyhdistyksen jäsenet matkaavat Syrakusaan ja Palermoon 9-17.10.2021 tutustumaan Välimeren antiikin historiaan. Mukana matkalla on Christine ja Göran Schildtin säätiön puheenjohtaja Thomas Thesleff. Sisilia on ollut historian aikana sekä suurten sivilisaatioiden keskipiste että laiminlyöty siirtokunta. Sieltä on lähdetty maailmalle ja sinne on asetuttu asumaan. Välimeren tapahtumat ja vallanpitäjät ovat muokanneet alueen kulttuuriperintöä ja vaikuttaneet alueen vaurauteen. Vaikka Sisilia on nykyään vakiintunut osaksi Italiaa, sillä on edelleen autonominen asema ja oma kulttuuri. Matka on osa säätiön ja yhdistyksen yhteistyössä järjestettyä luentosarjaa.

Seuraamme COVID-19 tilannetta ja toimimme viranomaisten suositusten mukaisesti. Tämä matka on siiretty vuodella eteenpäin 9-17.10.2021 (alkuperäinen ajankohta 10.-18.2020). Lisätietoa matkatoimistolta alumni@axtours.fi tai puhelimitse 040 483 4950.

Tiedustelut ja varaukset matkatoimistolta.