Uusi­vuo­si Wie­nis­sä 28.12.2020-1.1.2021

wien

Wien

Tule mukaan juhlimaan uuttavuotta 2021 Wieniin alumnien  seurassa. Matka huipentuu uudenvuodenaattona maailmankuuluun konserttiin ja sen jälkeen järjestettäviin tanssiaisiin Hofburgin satulinnassa. Konserttia edeltävinä päivinä tutustumme muuhun Wienin tarjoamaan ensiluokkaiseen kahvila- ja rakennuskulttuuriin unohtamatta Wiener Volksoperaa, Heurigen-iltaa, Sacher-kakkuja ja Lipizzanhevosia.

Wienin filharmonikkojen uudenvuoden konsertti (saks. Neujahrskonzert der Wiener Philharmoniker) on joka vuosi uudenvuodenaattona ja uudenvuodenpäivänä järjestettävä klassisen musiikin konsertti, joka pidetään Wienin musiikkiystävien seuran konserttitalon Suuressa musiikkiyhdistyssalissa Wienissä, Itävallassa. Konsertissa Wienin filharmonikot esittävät itävaltalaisen Straussin säveltäjäsuvun musiikkia, mutta myös muiden itävaltalaissäveltäjien teoksia. Uudenvuoden konsertti on järjestetty vuodesta 1941 ja se on televisioitu 1950-luvulta alkaen. Televisiointia seuraa 50 miljoonaa ihmistä 72 maassa ympäri maailman, mukaan lukien Suomi.

Seuraamme COVID-19 tilannetta ja toimimme viranomaisten suositusten mukaisesti. Tämä matka on edelleen voimassa. Lisätietoa matkatoimistolta alumni@axtours.fi tai puhelimitse 040 483 4950.

Tiedustelut ja varaukset matkatoimistolta.