Ecuador ja Galapagossaaret 5.-20.11.2021

Koe Ecuadorin värikkäät kaupungit ja villit luonnonpuistot sekä Galapagossaarten kesyttämätön, eristynyt maailma ainutlaatuisella alumnimatkalla.

Ecuador, joka sijaitsee päiväntasaajan äärellä Etelä-Amerikan Tyynenmeren rannikolla, on vaikuttavien tulivuorien ja rehevien sademetsien maa. Monimuotoinen kulttuuri näkyy kirkoissa, rakennuksissa, aukioilla sekä värikkäillä markkinoilla. Matkan aluksi tutustumme Ecuadorin monipuoliseen kulttuuriin, syrjäisiin luonnonpuistoihin ja Espanjan siirtomaa-ajan muovaamiin eläväisiin kaupunkeihin, joissa sukelletaan myös cañarien ja inkojen muinaiseen maailmaan.

Galapagossaaret on koti maailman kiehtovimmille villieläimille. Täällä voit päätyä kasvotusten jättiläiskilpikonnien kanssa, voit nähdä sinijalkasuuloja parin metrin etäisyydeltä sekä uida leikkisten delfiinien ja merileijonien kanssa. Eristyneet saaret upeine snorklausvesineen ovat todellinen aarreaitta kaikille luonnon ystäville. Oppaina Galapagossaarilla toimivat vastuulliseen matkailuun erikoistuneen Santa Cruz II -aluksen seitsemän eri alueisiin perehtynyttä luonnontieteilijää. Alus hyödyntää kestävän kehityksen purjehdusteknologiaa, joka suojelee saarten herkkää ekosysteemiä.

Seuraamme COVID-19 tilannetta ja toimimme viranomaisten suositusten mukaisesti. Tämä matka on edelleen voimassa. Lisätietoa matkatoimistolta alumni@axtours.fi tai puhelimitse 040 483 4950.

Tiedustelut ja varaukset matkatoimistolta.