Tulevat alumnimatkat

Khiva

31.3-14.4.2021 Legendaarinen Silkkitie Almatysta Ašgabatiin
Reittimme: Almaty, Turkestan, Taškent, Shahrisabz, Samarkand, Khiva, Buhara, Merv, Ašgabat
Matkareitillä tutustutaan legendaarisen Silkkitien moninaisiin kulttuureihin ja lukuisiin historiallisiin kohteisiin, joista jopa seitsemän on UNESCOn maailmanperintökohteita. Matka ulottuu Kaspianmereltä Tienšanin vuorijonolle ja Keski-Aasian maihin Kazakstaniin, Uzbekistaniin ja Turkmenistaniin, jotka tarjoavat rikasta historiaa ja kulttuuria, jota voi maistella kiehtovalla matkalla The Orient Silk Road Express -yksityisjunan kyydissä.

Ruskamatka Japaniin loka-marraskuu 2021

Kaukaiset Marquesas-saaret alkuvuosi 2022
Tahitin Marquesas-saaret ovat se osa Polynesiaa, joka sijaitsee kaukana turistivirroista. Alumnimatka on jännittävä seikkailu taiteilija Paul Gauguinin maisemiin. Risteilyaluksella, jolla matkustamme 13 päivän ajan Polynesian ainutlaatuisessa saaristossa Tyynellämerellä, luennoivat amerikkalainen taidehistorioitsija Caroline Boyle-Turner sekä antropologi Mark Eddowes.

21.1-1.2.2021 Risteily Gambia-joella läpi Senegalin ja Gambian SIIRRETTY vuodelle 2022
Tutustumme Gambian kaupunkeihin sekä maaseutuun Harmony V -risteilyaluksen matkassa. Risteilyn lopuksi vietämme kaksi päivää Dakarin -kaupungissa tutustuen sen historiaan ja kaupungin elämään.

19.-28.2-2021 Etelä-Intia, Keralan alue SIIRRETTY vuodelle 2022
Vierailemme Bangaloressa, Kochissa ja Kumarakomissa. Asiantuntijana matkalla Anja Snellman. Matkaa on mahdollista jatkaa Anjan kanssa Marariin, jossa keskitytään virkistäytymiseen, joogaan ja hyvinvointiin.

(päivitetty 5.8.2020)