ALUMNI AMBASSADOR -TJÄNSTEN

Varför är det viktigt?

Unga, akademiskt utbildade människor sysselsätts inte alltid med arbete som fullständigt motsvarar...

Studerande, kom med här!

Med hjälp av Alumni Ambassador -tjänsten kan du ta kontakt med våra ambassadörer, d.v.s. alumner...

Alumnföreningens LinkedIn-grupp fungerar som en portal för arbete och karriär för universitetets...

Alumn, kom med här!

Som ambassadör för tjänsten är du i kontakt med studerande och hjälper dem att effektivt hitta...

Detta kan också intressera dig

Leijona

MEDLEMSFÖRMÅNER

Alumnföreningen har valt en samling intressanta och etiska samarbetspartners, varav flera fungerar i tätt samarbete med universitetet. Bekanta dig med medlemsförmånerna eller föreslå en ny medlemsförmån.

meren_lumo_kuvaaja_juha_nurminen

AKADEMISKT VOLONTÄRARBETE

Medlemmarna i Alumnföreningen har mycket specialkunnande som kan gynna universitetet. Föreningens kontor kopplar ihop de rätta personerna med de olika volontäruppdragen. Varje uppgift har en uppgiftsbeskrivning. Uppdragen är mångsidiga par-, team- eller individuella uppgifter. Man förbinder sig för ett år i taget. Efter slutfört uppdrag kan du be om ett arbetsintyg.

kultareunakuva_2000px_mv_fi

ALUMNIKAUPPA.FI

Alumnföreningen har en egen nätbutik. I butiken säljs alumnprodukter som evenemangsbiljetter, alumnpins, overallmärken, vinglas och adresser.

Digitala produkter, som biljetter, skickas till din epost efter att beställningen är gjord. Övriga produkter kan avhämtas från Alumnföreningens kontor.

Se öppetiderna i smaband med uppköpet i nätbutiken.