KÄMP COLLECTION HOTELS – EXKLUSIVA ALUMNFÖRMÅNER

St.-George-Care-pool-2000-px

Kämp Collection Hotels erbjuder ett brett utbud av förstaklassiga hotell, restauranger och barer i helsingfors. Hotellkedjan består av flera exklusiva hotell, bland annat Helsingfors första femstjärniga hotell Hotel Kämp, Hotell St. George och boutiquehotellen Hotel haven, Klaus K Hotel och Lilla Roberts.

Kämp Collcetion Hotels välkomnar varmt Alumnföreningens medlemmar att njuta av förmåner och historiskt fina stunder.

Champagne till medlemsförmånspris i Kämp Bar

Kämp Bars specialerbjudande 110 € (norm 135 €) för en flaska husets champagne eller 18 € (norm. 22 €) per glas (12 cl). Medlemmar bör uppvisa Alumnföreningens medlemskort för att lösa in förmånen.

Övernattning i Kämp Collection Hotels hotellrum till ett mycket förmånligt alumnpris

Som alumnförmån får du 25 % rabatt på ett hotellrum (dagens pris) i samtliga Kämp Collections Hotels hotell. Välj logi och fyll i koden PROALUMNI i ”Lisää koodi” fältet när du gör din bokning på adressen www.kampcollectionhotels.com. Förmånen inkluderar hotellfrukost och är giltig fram till den 30.4.2021.

Hyvinvointi Staycation på Hotel St. George för två till medlemsförmånspriset 430 €
Hotellpaketet innehåller:

• Övernattning i Serenity-rum
  • Tillgång till SPA-avdelningen St. George Care
  • Två behandlingar eller massage per bokning
  • Frukost och Wi-fi
  • Uppgradering av hotellrum enligt tillgänglighet och sen utcheckning klockan 14.00

Boka ditt rum på Hotel St. Georges hemsida och fyll i koden PROALUMNI i fältet ”Yhtiö/tarjouskoodi”. Förmånen är giltig fram till den 30.4.2021 och gäller övernattningar mellan sön-tors.