WANHA SATAMA – 10 % HYRESRABATT FÖR DET FÖRSTA EVENEMANGET

Wanha satama

Wanha Satama

Wanha Satama är ett evenemangscentrum på Skatudden i Helsingfors där det ordnas mångsidiga tillställningar som exempelvis företagsevenemang, konferenser, möten, bröllop, middagar, privatatillställningar, mässor, föreställningar, evenemang för hälsa och välmående, seminarier, produktlanseringar, presskonferenser, skolningar och fotograferingar.

Som medlemsförmån får du 10 % rabatt på hyran för ditt första evenemang. Dessutom får du hjälp med evenemangskoordineringen i två timmar före evenemanget helt avgiftsfritt.

Vi på Wanha Satama tycker att det skall vara lätt att ordna evenemang. Vid behov får du allting ordnat på en gång: personlig och skräddarsydd service, lokaler, servering, teknik
och program. Vi kan erbjuda lokaler i storlekar från 30 till 3700 m2. Skapa ett lyckat evenemang i Wanha Satama år 2020. Ta kontakt: Marja Jarenko, marja@wanhasatama.fi, +358 50 406 0695 eller Janne Siponen, janne@wanhasatama.fi, +358 50 472 8212.