Fuksiseikkailu 2021: Alumnirasti

Fuksiseikkailu

“Loistava yhdistelmä hauskuutta ja hyödyllisyyttä!”

Fuksiseikkailu on Helsingin yliopiston ylioppilaskunnan järjestämä poikkitieteellinen sukellus opiskelijaelämään, jossa fuksiryhmät kiertävät Helsingin keskustassa sijaitsevia opiskelijajärjestöjen ja yhteistyökumppanien rasteja. Fuksiseikkailu on Suomen suurin uusien opiskelijoiden tapahtuma, ja myös Alumniyhdistys on perinteiseen tapaan mukana omalla rastillaan. Etsimmekin jälleen rastinpitäjiksi säihkyviä alumneja – tule sinäkin mukaan tapaamaan fukseja!

Alumniyhdistyksen rastitehtävä on perinteisesti liittynyt työnhaun aloitteluun ja LinkedIn-profiilin luomiseen – sanomamme on ollut, että alumnit auttavat mielellään opiskelijoita kehittämään omien vahvuuksiensa esilletuomista ja löytämään unelmatyönsä. Jatkammeko hyväksi todetulla linjalla, vai onko sinulla vieläkin parempi idea rastin teemaksi? Kerro se meille ilmoittautumisen yhteydessä, niin päätämme rastin lopullisen sisällön elokuussa.

Fukseja ohjataan 2-3 hengen ryhmissä. Opiskelijoilla on mahdollisuus suorittaa tehtävä suomeksi tai englanniksi. Yhdistyksen rasti on auki neljä tuntia klo 16-20, ja voit ilmoittautua rastinpitäjäksi joko kahdeksi tai neljäksi tunniksi. Tapahtuman järjestämisessä huomioidaan voimassa olevat koronarajoitukset, ja rastin paikka saattaa sen myötä olla ulkotiloissa.

”Todella hauska tapahtuma ja pääsee tapaamaan eri alojen opiskelijoita!”

Torstai 23.9.2021 kello 16-20. Paikka vahvistuu myöhemmin.