Lukuvuoden avajaiskarnevaalit 2021

Avajasikarnevaalit

Perinteisiä Helsingin yliopiston lukuvuoden avajaiskarnevaaleja vietetään jälleen vuoden tauon jälkeen. Tällä kertaa kokonaan ulkotiloissa keskustakampuksella vietettävillä avajaiskarnevaaleilla on luvassa monipuolista ohjelmaa ja järjestöjen esittäytymisiä. Alumniyhdistys on myös mukana omalla esittelypisteellään, jossa voi liittyä yhdistyksen jäseneksi ja jossa jaetaan opiskelijoille paitsi hyvää mieltä myös kouriintuntuvia etuja.

Tule mukaan karnevaalihumuun ja ilmoittaudu vapaaehtoiseksi Alumniyhdistyksen esittelypisteelle! Pisteellä on vapaaehtoisten lisäksi koko ajan myös Alumniyhdistyksen toimiston väkeä, joten sinun ei tarvitse tuntea yhdistystä läpikotaisin voidaksesi osallistua. Tapahtuman järjestämisessä huomioidaan voimassa olevat koronarajoitukset.

Alumnien mahdollisuudesta osallistua Avajaiskarnevaaleja edeltäviin Helsingin yliopiston lukuvuoden avajaisiin tiedotetaan erikseen elokuussa.

Maanantai 6.9.2021 kello 14-18, Keskustakampus. Tarkempi paikka vahvistetaan myöhemmin.

Suursitsit Kansalaistorilla

Torilla sitsataan taas! Suursitsit yhdistävät pääkaupunkiseudun opiskelijat syömään, laulamaan ja nauttimaan kesästä yhteisen pöytäjuhlan muodossa. Sitsien ohjelmaan kuuluu mm. puheita ja yhteislauluja, ja tapahtuman jälkeen tanssitaan perinteisiä..

Fuksiseikkailu 2021: Alumnirasti

“Loistava yhdistelmä hauskuutta ja hyödyllisyyttä!” Fuksiseikkailu on Helsingin yliopiston ylioppilaskunnan järjestämä poikkitieteellinen sukellus opiskelijaelämään, jossa fuksiryhmät kiertävät Helsingin keskustassa sijaitsevia opiskelijaj..