Mikko Myllykoski

Alumniyhdistyksen valtuuskunnan 1. varapuheenjohtaja, FM Mikko Myllykoski on Heurekan toimitusjohtaja, Heureka Overseas Productions Ltd:n toimitusjohtaja ja Tiedekauppa Magneetti Oy:n hallituksen puheenjohtaja. Hän toimii Suomen tiedekeskukset ry:n puheenjohtajana. Hän on Suomen Rooman-instituutin valtuuskunnan jäsen ja Paltan elinkeinopoliittisen valiokunnan jäsen. Myllykoski vastaanotti Valtion tiedonjulkistamispalkinnon vuonna 1997.

Myllykoski on aikaisemmin toiminut Società Dante Alighierin ja Suomen tiedetoimittajien liiton puheenjohtajana sekä tiedekeskusalan suurimman järjestön (ASTC) vuosikonferenssin ohjelmatoimikunnan puheenjohtajana. Hän on humanistisen tiedekunnan alumni (historia).