MEDLEMSREKRYTERING

En medlem av Alumnföreningen är den mest trovärdiga representanten för föreningens verksamhet och medlemsförmåner. Under mässor och evenemang rekryterar vi tillsammans nya medlemmar till föreningen genom att förena nytta med nöje och ha det roligt på plats.

Anmäl dig som volontär ifall du är intresserad av att förstärka dina nätverk med nya kontakter under våra evenemang och fungera som representant för Alumnföreningen. Vi går alltid igenom den aktuella kampanjen tillsammans och hjälper dig med formuleringar och dylikt. Här kan du läsa om varför några alumner valt att vara aktiva medlemmar.

Du minns väl att det går enkelt att rekrytera med en vän i föreningen genom att använda ”Bjud med en vän”-funktionen i det elektroniska medlemskortet. Du behöver bara veta din väns telefonnummer. Enkelt och effektivt!