Kontaktuppgifter

Du får gärna skicka e-post till hu@alumnforeningen.fi så behandlar vi ditt ärende så fort som möjligt.

Alumnföreningens kontor ligger på tredje våningen i Porthania, rum 362, Universitetsgatan 3, Helsingfors universitet.

Du når oss bäst på vardagar mellan kl 13-15 på telefon +358 50 4484120 eller per e-post hu@alumnforeningen.fi

Postadress:
Alumnföreningen vid Helsingfors universitet
PB 4, Rum 362, 00014 Helsingfors universitet

FO-nummer: 1773346-2

Jenny Österman

Kundkontaktchef

+358 50 4484120

Johanna Reiman

Verksamhetsledare

+358 50 5774803

Johanna Fagerström

Kampanjansvarig

+358 50 4484120

Är du ansvarig för arbetslivs-, alumn-, eller karriärsfrågor i en ämnes- eller fakultetsförening?

Vill du få hjälp med att utveckla alumnverksamheten eller med att arrangera alumn- eller arbetslivsevenemang? Eller kanske du vill nå alumner från din studieinriktning?

Ta då kontakt med Alumnföreningen vid Helsingfors universitet! Vi arbetar med alumnfrågor med 27 års erfarenget till en medlemskår på över 7000 alumner i samarbete med andra europeiska och amerikanska alumnföreningar och alumnaktörer. Vår erfarenhet möjliggör en högklassig verksamhet.

Tillsammans med HUS erbjuder vi samarbete med alla HUS ämnes- och fakultetsföreningar samt till nationer och självständiga alumnföreningar. Målet är ett mångsidit samarbete med syfte att förbättra sysselsättningsgraden och arbetslivskunskaper hos studerande.

Vi hjälper dig att både nå alumner, arrangera evenemang, lyckas med arbetslivsevenemang, organisera frivilligarbete samt att skapa mätare för alumnverksamhetens resultat och målsättningar.

Vi hjälper också studerande att hitta relevant sysselsättning geom att erbjuda vår unika Alumni Ambassador-tjänst.

Bli inte ensam! Vårt kontor ligger i Porthania. Kom förbi, ring eller skicka ett mail så funderar vi på hur vi kan samarbeta och hjälpa varandra. Samarbete och nätverkande är nyckeln till en lyckad verksamhet.

Ta kontakt per telefon på +358 50 4484120 eller per e-post hy@alumniyhdistys.fi.

Nya kontaktuppgifter?

Har dina kontaktuppgifter uppdaterats? Ge oss dina nya kontaktuppgifter genom att fylla i formuläret via länken nedan.

Du kan även använda din personliga länk då informationen sparas direkt i vårt medlemsregister. Kom ihåg att trycka på ”Spara” eller ”Till betalning” beroende på ifall din medlemsavgift är betald för detta år. Du hittar den personliga länken i e-postmeddelandet med rubriken Medlemsavgift 2020 samt uppdatering av kontaktuppgifter eller om du är ny medlem Välkommen som medlem av Alumnföreningen.

UPPDATERA DINA KONTAKTUPPGIFTER MED DETTA FORMULÄR