Alumnföreningen vid Helsingfors universitet

E-post
Du kan alltid skicka e-post till hu@alumnforeningen.fi så behandlar vi ditt ärende så fort som möjligt.

Per telefon når du oss bäst vardagar mellan kl. 10-12 på numret 050 448 4120.

Kontor
Alumnföreningens kontor ligger på tredje våningen i Porthania (Universitetsgatan 3), rum 362. Vi rekommenderar att du kotaktar oss i förväg ifall du kommer på besök till kontoret, så att vi säkert är på plats.

Alumnföreningen vid Helsingfors universitet
PB 4, 00014 Helsingfors universitet

FO-nummer

Ville Sinnemäki

Verksamhetsledare

Jenny Österman

Kundkontaktchef

Kaisa Tiainen

Medlemsservice- och kommunikationssekreterare

Nya kontaktuppgifter?

Har dina kontaktuppgifter förändrats? Skicka oss dina nya kontaktuppgifter genom formuläret under:

ANMÄL FÖRÄNDRADE KONTAKTUPPGIFTER

Du kan även beställa en personlig uppdateringslänk. Då sparas dina förändringar direkt i vårt medlemsregister. Via personliga länken kan du samtidigt uppdatera dina intressen i registret. Intressena används för att skräddarsy vår kommunikation till dig. Efter uppdateringen skall du komma ihåg att trycka på ”Spara” eller ”Till betalning” på fliken Medlemskap. Beställ din personliga länk för uppdatering med detta formulär:

UPPDATERA DINA UPPGIFTER DIREKT I REGISTRET

Är du ansvarig för arbetslivs-, alumn-, eller karriärsfrågor i en ämnes- eller fakultetsförening?

Vill du få hjälp med att utveckla alumnverksamheten eller med att arrangera alumn- eller arbetslivsevenemang? Eller kanske du vill nå alumner från din studieinriktning?

Ta då kontakt med Alumnföreningen vid Helsingfors universitet! Vi arbetar med alumnfrågor med 30 års erfarenhet i samarbete med andra europeiska och amerikanska alumnföreningar och alumnaktörer. Vår erfarenhet möjliggör en högklassig verksamhet.

Tillsammans med HUS erbjuder vi samarbete med alla HUS ämnes- och fakultetsföreningar samt till nationer och självständiga alumnföreningar. Målet är ett mångsidit samarbete med syfte att förbättra sysselsättningsgraden och arbetslivskunskaper hos studerande.

Vi hjälper dig att både nå alumner, arrangera evenemang, lyckas med arbetslivsevenemang, organisera frivilligarbete samt att skapa mätare för alumnverksamhetens resultat och målsättningar.

Vi hjälper också studerande att hitta relevant sysselsättning geom att erbjuda vår unika Alumni Ambassador-tjänst.

Bli inte ensam! Vårt kontor ligger i Porthania. Kom förbi, ring eller skicka ett mail så funderar vi på hur vi kan samarbeta och hjälpa varandra. Samarbete och nätverkande är nyckeln till en lyckad verksamhet.

Ta kontakt per telefon på +358 50 4484120 eller per e-post hy@alumniyhdistys.fi.