Helsingin yliopiston alumniyhdistys

Sähköposti
Voit aina lähettää meille sähköpostia osoitteeseen hy@alumniyhdistys.fi, niin käsittelemme asiasi mahdollisimman pian.

Puhelin
Tavoitat meidät puhelimitse arkisin klo 10-12 numerosta 050 448 4120.

Toimisto
Alumniyhdistyksen toimisto sijaitsee Porthanian (Yliopistonkatu 3) kolmannessa kerroksessa, huoneessa 362. Suosittelemme varmuuden vuoksi sopimaan asiasta etukäteen, mikäli olet tulossa käymään toimistolla.

Postiosoite
Helsingin yliopiston alumniyhdistys
PL 4, 00014 Helsingin yliopisto

Y-tunnus

VILLE SINNEMÄKI

Toiminnanjohtaja

+358 50 5819650

Jenny Österman

Asiakkuuspäällikkö

Kaisa Tiainen

Jäsenpalvelu- ja viestintäsihteeri

Muuttuneet yhteystiedot?

Ovatko yhteystietosi muuttuneet? Kerro meille uudet yhteystietosi tällä lomakkeella:
ILMOITA YHTEYSTIETOJEN MUUTOKSESTA

Voit myös tilata henkilökohtaisen päivityslinkin, jonka kautta tekemäsi muutokset tallentuvat suoraan jäsenrekisteriimme. Voit myös samalla päivittää kiinnostuksen kohteesi, joiden perusteella kohdennamme viestintää Alumniyhdistyksen toiminnasta. Kun olet päivittänyt tietosi, muista siirtyä Vahvistus-välilehdelle ja painaa “Tallenna”-painiketta (tai tilanteesta riippuen “Siirry maksamaan” -painiketta). Tilaa henkilökohtainen päivityslinkki tällä lomakkeella:
PÄIVITÄ TIETOSI SUORAAN REKISTERIIMME

Järjestön työelämä-, alumni- tai uravastaava?

Haluatko apua alumnitoiminnan kehittämisessä, alumni- tai työelämätapahtumien järjestämisessä tai alumniesi tavoittamisessa?

Ota yhteyttä Helsingin yliopiston alumniyhdistykseen! Teemme alumnityötä 30 vuoden kokemuksella noin 6000:lle alumnille päivittäin tiiviissä yhteistyössä muiden eurooppalaisten ja amerikkalaisten Alumniyhdistysten ja alumnitoimijoiden kanssa. Kokemus mahdollistaa korkeatasoisen toiminnan.

Tarjoamme kaikille HYY:n aine- ja tiedekuntajärjestöille sekä osakunnille ja itsenäisille alumniyhdistyksille yhteistyötä, jonka tavoitteena on parantaa opiskelijoiden työelämävalmiuksia ja työllistymistä.

Autamme sinua niin alumnien tavoittamisessa, tapahtumien järjestämisessä, työelämätilaisuuksien onnistumisessa, alumninen vapaaehtoistyön organisoinnissa kuin alumnitoiminnan tavoitteiden ja mittarien laatimisessa.

Autamme opiskelijoita myös työllistymisessä tarjoamalla apuamme Alumni Ambassador -palvelun kautta.

Älä jää yksin! Toimistomme sijaitsee Porthaniassa. Tule piipahtamaan, soita tai lähetä sähköpostia, niin katsotaan miten voimme auttaa toisiamme. Yhteistyö ja verkostoituminen ovat alumnitoiminnan menestyksen kulmakivi!

Ota yhteyttä joko puhelimitse (puh. 050 448 4120) tai sähköpostitse (hy@alumniyhdistys.fi).