Alumnitoimiston yhteystiedot

Voit aina lähettää sähköpostia osoitteeseen hy@alumniyhdistys.fi niin käsittelemme asiasi mahdollisimman pian.

Alumniyhdistyksen toimisto sijaitsee Porthanian kolmannessa kerroksessa, huoneessa 362, Yliopistonkatu 3, Helsingin yliopisto.

Tavoitat meidät arkisin kello 13-15 puhelimitse +358 50 4484120  tai sähköpostitse hy@alumniyhdistys.fi

Postiosoitteemme on
Helsingin yliopiston alumniyhdistys
PL 4, Huone 362, 00014 Helsingin yliopisto

Y-tunnus 1773346-2

Jenny Österman

Asiakkuuspäällikkö

Johanna Reiman

Johanna fagerstöm

Kampanjavastaava

hy(at)alumniyhdistys.fi

Järjestön työelämä-, alumni- tai uravastaava?

Haluatko apua alumnitoiminnan kehittämisessä, alumni- tai työelämätapahtumien järjestämisessä tai alumniesi tavoittamisessa?

Ota yhteyttä Helsingin yliopiston alumniyhdistykseen! Teemme alumnityötä 30 vuoden kokemuksella yli 7000:lle alumnille päivittäin tiiviissä yhteistyössä muiden eurooppalaisten ja amerikkalaisten Alumniyhdistysten ja alumnitoimijoiden kanssa. Kokemus mahdollistaa korkeatasoisen toiminnan.

Tarjoamme yhteistyötä kaikille HYY:n aine-, oppiala- ja tiedekuntajärjestöille sekä osakunnille ja itsenäisille alumniyhdistyksille HYY:n kanssa tehtävän monipuolisen yhteistyön puitteissa jonka tavoitteena on parantaa opiskelijoiden työelämävalmiuksia ja työllistymistä.

Autamme sinua niin alumnien tavoittamisessa, tapahtumien järjestämisessä, työelämätilaisuuksien onnistumisessa, alumninen vapaaehtoistyön organisoinnissa kuin alumnitoiminnan tavoitteiden ja mittarien laatimisessa.

Autamme opiskelijoita myös työllistymisessä tarjoamalla apuamme Alumni Ambassador -palvelun kautta.

Älä jää yksin! Toimistomme sijaitsee Porthaniassa. Tule piipahtamaan, soita tai lähetä sähköpostia niin katsotaan miten voimme auttaa toisiamme. Yhteistyö ja verkostoituminen ovat alumnitoiminnan menestyksen kulmakivi.

Ota yhteyttä joko puhelimitse +358 50 4484120 tai sähköpostitse hy@alumniyhdistys.fi

Uudet yhteystiedot?

Ovatko yhteystietosi muuttuneet? Kerro meille uudet yhteystietosi lomakkeella.

Voit myös käyttää henkilökohtaista linkkiä jolloin tieto tallentuu heti suoraan rekisteriin kunhan muistat painaa joko “Tallenna” tai “Siirry maksamaan” painiketta riippuen onko jäsenmaksusi suortettu tälle vuodelle. Löydät henkilökohtaisen linkin sähköpostista, joka on otsikoitu Jäsenmaksu 2020 ja yhteystietojen päivitys tai Tervetuloa Alumniyhdistyksen jäseneksi.

ILMOITA YHTEYSTIETOJEN MUUTOKSESTA TÄLLÄ LOMAKKEELLA