Tervetuloa osallistumaan!

Loppuvuoden tapahtumin voi osallistua pelkästään suoratoiston kautta, mikäli muuta ei ole ilmoitettu. Muista ilmoittautua, niin lähetämme sinulle tapahtuman suoratoistolinkin. Suoratoistolinkit julkaistaan aina myös yhdistyksen ohjelmasivuilla. Yliopistolla ei suositella järjestettävän muita yleisötilaisuuksia kuin väitöstilaisuuksia vuoden 2020 loppuun asti.

Alumniyhdistys seuraa COVID-19 tilannetta ja toimii viranomaisten ja yliopiston rajoituksien ja suositusten mukaisesti. Lue lisää yliopiston poikkeustilasta ja toimenpiteistä.

SINUA SAATTAA KIINNOSTAA MYÖS

Leijona

Jäsenedut

Alumniyhdistyksen yhteistyökumppaneiksi on valittu kokoelma kiinnostavia ja eettisiä toimijoita, joista moni toimii tiiviissä yhteistyössä yliopiston kanssa. Tutustu alumnijäsenetuihin tai ehdota uutta etua.

meren_lumo_kuvaaja_juha_nurminen

AKATEEMINEN VAPAAEHTOISTYÖ

Alumniyhdistyksen jäsenillä on paljon yliopistolle hyödyllistä erityisosaamista. Yhdistyksen toimiston tehtävänä on löytää eri tehtäviin sopivat osaajat.

Jokaisesta tehtävästä on olemassa toimeksianto, työnkuvaus sekä toteuttamistapa tiimi-, pari- tai yksilötyöskentelynä. Tehtävään sitoudutaan vuodeksi ja pyynnöstä siitä saa työtodistuksen.

kultareunakuva_2000px_mv_fi

ALUMNIKAUPPA.FI

Alumniyhdistyksellä on oma verkkokauppa. Myynnissä on alumnituotteita kuten tapahtumalippuja, kirjoja, haalarimerkkejä, viinilaseja ja adresseja.

Sähköiset tuotteet, kuten tapahtumaliput, lähetetään tilauksen jälkeen sähköpostiisi. Muut tuotteet ovat noudettavissa Alumniyhdistyksen toimistolta.

Katso noutoajat alumnikaupasta oston yhteydessä.