Liity jäseneksi

Helsingin yliopiston alumniyhdistys on itsenäinen ja aktiivinen yhteisö kaikille niille, jotka lähtivät yliopistosta mutta joista yliopisto ei koskaan lähde. Alumniyhdistyksen jäseneksi voivat liittyä kaikki Helsingin yliopiston entiset ja nykyiset opiskelijat ja työntekijät.

Alumniyhdistys tarjoaa sinulle

• Ainutlaatuisen akateemisen yhteisön, jossa voit säilyttää yhteyden yliopistoon sekä tavata opiskeluaikaisia ystäviä ja lisää #fiksuaporukkaa.
  • Vuosittain yli 50 tapahtumaa sisältäen tiedeluentoja, kulttuuritapahtumia, matkoja, juhlia, työelämätilaisuuksia ja yhteistapahtumia yliopiston kanssa.
  • Monipuolisia etuja ja rahanarvoisia alennuksia mm. konsertti- ja teatterilipuista, lehdistä, kirjoista, lounaista ja liikuntapalveluista.

Jäsenenä saat mahdollisuuden

• Tukea yliopiston toimintaa ja vaikuttaa yliopistoyhteisön kehitykseen. Jo pelkästään jäseneksi liittymällä tuet yliopiston ja opiskelijoiden hyväksi tehtävää työtä!
  • Toimia vapaaehtoisena ja auttaa pienellä työpanoksella mm. opiskelijoiden työllistymistä.
  • Vaikuttaa aktiivisesti Alumniyhdistyksen omaan toimintaan ja tulevaisuuteen.

Alumniyhdistyksen jäseneksi liityt helpoimmin verkossa liittymislomakkeella, mutta halutessasi voit aina olla yhteydessä jäsenyydestä myös toimistoomme (puh. 050 4484120, hy@alumniyhdistys.fi). Lisätietoa eri jäsenyysmuodoista löydät alta.

Jäsenmaksut

Alumniyhdistyksen jäsenmaksuvaihtoehdot ovat yksi vuosi, kolme vuotta ja ainaisjäsenmaksu. Lisäksi kaksi samassa taloudessa asuvaa alumnia voi hyödyntää yhteistä pariskuntajäsenyyttä ja vastavalmistunut alumni AlumniFuksi-jäsenyyttä. Tarkempia tietoja eri jäsenyysmuodoista löytyy alta.

Jäseneksi liittymisen ja jäsenmaksun maksamisen yhteydessä voit samalla myös:

• Tilata painetun Yliopisto-lehden kotiin kannettuna jäsenetuhintaan 30 €/vuosikerta (norm. 45 €). Tilaus maksetaan jäsenmaksun yhteydessä. Vuoden ensimmäinen lehti postitetaan kaikille jäsenille tilauksesta riippumatta. AlumniFuksi-jäsenyys ei sisällä painettua lehteä.
  • Liittyä yhteen tai useampaan itsenäiseen alumniryhmään. Alumniryhmät edustavat eri oppialoja tai kiinnostuksen kohteita, ja niistä löytyy lisätietoa alta kohdasta Itsenäiset alumniryhmät. Osa ryhmistä on maksullisia – tällöin voit maksaa myös sen jäsenmaksun samalla kertaa.

AINAISJÄSENYYS

500€/henkilö

Kolme vuotta (2021-2023)

Yksi vuosi 2021

AlumniFuksi

YH­DEN VUO­DEN JÄ­SE­NYYS

Jos haluat suorittaa jäsenmaksusi vuosittain, on vuoden 2021 jäsenmaksu 39 € (painetun Yliopisto-lehden kanssa 69 €).

logokeltainen

KOLMEN VUODEN JÄSENYYS

PA­RIS­KUN­TA­JÄ­SE­NYYS

Kaksi samassa taloudessa asuvaa alumnia voivat hyödyntää edullista pariskuntajäsenyyttä. Yhden vuoden jäsenmaksu vuodelle 2021 on kahdelle hengelle yhteensä 59 € (painetun Yliopisto-lehden kanssa 89 €). Jäsenyys, jäsenkortti ja siihen liittyvät jäsenedut ovat henkilökohtaiset.

Kolmen vuoden pariskuntajäsenyys

Kolmen vuoden jäsenmaksu vuosille 2021-2023 on kahdelle hengelle yhteensä 177 € (painetun Yliopisto-lehden kanssa 267 €). Jäsenyys, jäsenkortti ja siihen liittyvät jäsenedut ovat henkilökohtaiset.

Lisätietoa pariskuntajäsenyydestä saat soittamalla Alumniyhdistyksen toimistoon.

logovihrea

ALUM­NI­FUK­SI

AlumniFuksi-jäsenyys on suunnattu Helsingin yliopistosta vastavalmistuneille. Mikäli valmistumisestasi on kulunut kaksi vuotta tai vähemmän tai olet edelleen opiskelijana Helsingin yliopistossa, suosittelemme sinulle tätä jäsenysmuotoa. Se on vuositasolla selvästi perusjäsenyyttä edullisempi (20 €) ja sisältää eritysetuja äskettäin valmistuneille.

Yhdistys tarjoaa AlumniFukseille omia räätälöityjä palveluja, joiden keskiössä ovat työpaikat, verkostot ja urapalvelut. Lisäksi AlumniFuksi-jäsenet voivat hankkia UniSportin kausikortin henkilöstöhintaan sekä kurssit, valmennus- ja testauspalvelut ja hieronnat etuasiakashintaan (etu on voimassa kaksi vuotta valmistumispäivästä eikä se sisällä sisällä kenttä- ja salivarauksia).

Osana Alumniyhdistyksen 6000 jäsenen yhteisöä AlumniFuksi solmii ja ylläpitää yhteyksiä eri alojen alumneihin ja voi tutustua mahdollisiin työnantajiin ja/tai työpaikkoihin yhdistyksen suljetussa LinkedIn-ryhmässä ja tapahtumissa. Vuodet opiskelijana Helsingin yliopistossa ovat ehkä päättymässä tai jo päättyneet, mutta vuodet Helsingin yliopiston alumnina voivat alkaa ja jatkuvat loppuelämän!

aina

AINAISJÄSENYYS

Valitsemalla ainaisjäsenyyden saat jäsenasiat helposti kerralla kuntoon ja erityiskutsuja tapahtumakohtaisesti vuoden aikana. Ainaisjäsenyys vastaa hinnaltaan 13 vuoden jäsenmaksuja, ja se on ollut jäsenkategoriana suosittu.

Jotta ainaisjäsenyyden arvo säilyy, kaikki ainaisjäsenmaksut on rahastoitu. Rahaston tuotot riittävät kattamaan ainaisjäsenten palveluiden vuosittaiset kustannukset sekä vuosittaisen inflaation. Ylimääräisillä tuotoilla kartutetaan rahaston pääomaa. Ryhtymällä ainaisjäseneksi tuet yhdistyksen vakavaraisuutta ja alumnitoiminnan tulevaisuutta.

Miten?

Maksa ainaisjäsenmaksu 500 € tilille Helsingin yliopiston alumni ry,
Nordea FI31 1011 3000 2048 25. Kirjoita viestikenttään nimesi ja syntymäaikasi.

Lisätietoa ainaisjäsenyydestä saat soittamalla Alumniyhdistyksen toimistoon.

miekat_f00a3571_0

ITSENÄISET ALUMNIRYHMÄT