Helsingin yliopistomuseon ystävät HYMY

miekat_f00a3571_0

HUOM: Ryhmä kaipaa uutta vetäjää. Jos voisit olla kiinnostunut tehtävästä, otathan yhteyttä allaoleviin yhteyshenkilöihin!

Helsingin yliopistomuseon ystävät -ryhmä (HYMY) kokoaa yhteen alumneja, jotka ovat kiinnostuneita Helsingin yliopistomuseosta ja sen tukemisesta. Ryhmällä on noin 120 jäsentä.

HYMY-ryhmälle valittiin 2012 kaksi aktiivista alumnia yhdenvertaisiksi vetäjiksi: emeritahallintojohtaja Ritva Niiniluoto ja toiminnanjohtaja, tohtorikoulutettava Arto Aniluoto, joihin voit ottaa rohkeasti yhteyttä!

Pyrimme parhaamme mukaan tukemaan ja tarvittaessa puolustamaan yliopistomuseon asemaa yliopiston sisällä. Kaikki alumnit ovat lämpimästi tervetulleita mukaan HYMY:n toimintaan!

Yliopistomuseon ystävien puolesta,

Emeritahallintojohtaja, Alumniyhdistyksen jäsen Ritva Niiniluoto, ritva.niiniluoto@welho.com, 040 575 5627

Tohtorikoulutettava, Alumniyhdistyksen jäsen Arto Aniluoto, arto.aniluoto@alumni.helsinki.fi, 050 381 3829

Ryhmään liittyminen

Ryhmä on järjestäytynyt Helsingin yliopiston alumniyhdistyksen yhteyteen. Jos haluat liittyä Helsingin yliopistomuseon ystäviin ja olet Alumniyhdistyksen jäsen riittää, että ilmoitat halukkuudestasi Alumniyhdistyksen toimistoon joko sähköpostitse hy@alumniyhdistys.fi tai puhelimitse (+358 50 4484120).

Mikäli et vielä ole Alumniyhdistyksen jäsen – täytä jäsenhakemus ja valitse ryhmäksi Helsingin yliopistomuseon ystävät Jäsenyys-välilehdestä. Annamme mielellämme lisätietoa puhelimitse tai sähköpostitse.