Jäsenyyden hyödyt

miekat_f00a3571_0

MIKSI ALUMNIYHDISTYKSEN JÄSENYYS ON TÄRKEÄÄ?

Alumniyhdistyksen jäsenyys tuo sinulle monia konkreettisia hyötyjä, joista on kerrottu lisää alla. Kannattaa kuitenkin muistaa, että vaikka aikasi tai elämäntilanteesi ei juuri nyt mahdollistaisi aktiivista osallistumista yhdistyksen tapahtumiin tai jäsenetujen ahkeraa hyödyntämistä, on Alumniyhdistyksen jäsenyys tärkeää jo itsessään. Alumniyhdistys on ainutlaatuinen akateeminen yhteisö, jonka jäsenenä voi säilyttää yhteyden yliopistoon, saada uutta tietoa ja kantaa kortesi kekoon monin eri tavoin. Olemme aktiivinen ja tärkeä osa yliopistoperhettä, joka tukee yliopiston strategiaa ja rikastuttaa toiminnallaan koko yliopistoyhteisöä.

Alumniyhdistyksen jäsenyys onkin konkreettinen tapa tukea yliopistoa ja vaikuttaa yliopistoyhteisön kehitykseen. Alumniyhdistys toimii monin eri tavoin yliopiston ja opiskelijoiden hyväksi: mm. vaikuttamalla tieteen ja tutkimusrahoituksen puolesta, tukemalla opiskelijoiden työllistymistä, osallistumalla yliopiston varainhankintaan sekä jakamalla opiskelijoille vuosittain stipendejä. Alumniyhdistyksen jäsenenä olet osaltasi tukemassa tätä työtä sekä sivistyksen puolustamista yhteiskunnan kantavana voimana.

MITÄ KONKREETTISTA HYÖTYÄ SAAN ALUMNIYHDISTYKSEN JÄSENENÄ?

Alumniyhdistys tarjoaa jäsenilleen vuosittain yli 50 erilaista tapahtumaa. Monipuolinen ohjelma sisältää aina jotain niin tieteestä, kulttuurista, työelämästä, matkoista, juhlista kuin vapaa-ajan tapahtumistakin kiinnostuneille. Suureen osaan tapahtumista sisältyy jotain, mitä et muualta saisi: mielenkiintoinen puhuja, juuri alumneille räätälöity ohjelma tai alennus suositun kulttuuritapahtuman lipuista. Alumniyhdistyksen tapahtumat ovat aina suosittuja, ja palautteen perusteella lähes 90 % osallistujista on valmis suosittelemaan niitä varauksetta. Tapahtumat tarjoavat myös oivan mahdollisuuden pitää yllä yhteyttä yliopistoon ja tavata akateemisessa hengessä niin vanhoja kuin uusiakin tuttuja.

Alumniyhdistys tarjoaa jäsenilleen myös jäsenetuja, joiden avulla voi säästää todella pitkän pennin. Yhden vuoden jäsenmaksun (45 €) voit helposti säästää takaisin esimerkiksi tilaamalla Yliopisto-lehden vuosikerran ja kolme yhteistyökumppaneidemme kirjaa tai yöpymällä ystävän kanssa Nuuksion Polku Hotellin rauhassa. Suurimmilla yksittäisillä alennuksilla Sanoman ja Otavamedian aikakauslehdistä ja Unisportin kausikortista voit puolestaan tienata jäsenmaksusi takaisin moneen kertaan, parhaimmillaan lähes nelinkertaisesti! Jäsenetuja ahkerasti hyödyntämällä voi kaiken kaikkiaan säästää useita satoja euroja vuodessa, kuten allaolevasta taulukosta näkyy.

JÄSENETUSÄÄSTÖ
Yliopisto-lehden vuosikerta -40 %20 €
Ylioppilaslehden vuosikerta -35 %14 €
Otavamedian aikakauslehtien vuosikerrat -40 %, esim. Suomen Kuvalehti166 €
Sanoman aikakauslehtien vuosikerrat -40 %, esim. Tiede84 €
Gaudeamuksen kirjat -25 %, esim. Muinais-Venäjän myytti9 €
SKS:n kirjat -25 %, esim. Helsinki 1944 – Taistelu pääkaupungista9 €
Antikvariaatti Sofian kirjat -20 %, esim. Nummisuutarit (1941)7 €
John Nurmisen säätiön kirjat -20 %, esim. Meri ja Tove6 €
Kansallisgallerian tarjoukset, esim. Nykytaiteen monet muodot9 €
Kansallisteatterin lipputarjoukset, esim. Ensimmäinen tasavalta28 €
RSO:n lipputarjoukset, esim. I-II kategorioidan peruslippu3 €
Myöhä Café & Barin juomatarjoukset, esim. Lapin Kulta3 €
UniCafen lounas henkilöstöhintaan2 €
Sodexon lounas henkilöstöhintaan3 €
Well Cateringin tilaukset -10 %, esim. juhlabuffet 10-12 hengelle33 €
Polku Hotellin yöpymiset -20-35 %, esim. 1 yö 2 hengelle järvinäkymällä52 €
Unisportin kausikortti (12 kk) etuasiakashintaan147 €
Säästö yhteensä, jos kaikkia etuja käyttää kerran vuodessa595 €

Ylläolevat tiedot jäseneduilla saatavasta säästöstä ovat esimerkkejä, jotka päivitetään kerran vuodessa. Ajantasaiset tiedot Alumniyhdistyksen jäseneduista löytyvät aina Jäsenedut-sivulta.